• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Søndag med vintertid…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Vet ikke om jeg ble en større tilhenger av vintertid når jeg stod opp første gang 03:10…men så sovnet jeg litt igjen etter en times tid og nå vurderer jeg litt alenetid på sofaen. Søndagen byr ellers på en liten tur opp til toppen av byen…nyt vintertiden på din måte.

God morgen fra CPT. Her skal man straks pælme seg i "suite 3A" og komme seg hjemover. FruS legger seg vel umiddelbart og sover nok til vi lander.. Blir kjapp ompakking når vi kommer hjem ved midnatt da det er tidlig opp mot OSL i morgen da man har blitt utkommandert på en middag i Monaco. Håper barna kjenner meg igjen på torsdag.

Morn fra fjellet. Også i år er det oppskrytt å stille klokka, da begge de to små var klare for å starte dagen mens klokka viste 05-et-eller-annet. Mørkt ute er det også, og jeg trenger både lys og refleks når jeg sykler til stasjonen til uka, så ser ikke helt fordelen med vintertid, selv om det er det som er normaltid

God morgen fra Forus. Deilig med en ekstra time i køya i natt. Antakelig ekstra deilig for nattevakten å komme seg hjem. Og kid'en sov til 0615 som er absolutt godkjent når hun sov til langt over klokken sju i går.

Ligger vel an til en rolig søndag på bruket her. Foreløpig går det i kaffe og en sjokoladebit. Så får vi se hva resten av dagen bringer. Ha en fin dag forumister!

• Like
Reactions: EB
Goodmorgen. Klokken er 7.47 i nu i normal tid. Det er dejligt at der nu igen er lidt lyst her om morgenen. Men Egentlig er jeg jo lidt sent ude, med 7.47'eren, idet klokken jo i sommertid nu er 8.47.

Nuvel. Hav en dejlig første dag i normal tid :-)

God morgen fra hybelen i Bergen. Andre nattevakt er over og det gjenstår bare en. Ble en time ekstra i natt, og tilsynelatende treffer jeg ofte på natt denne helgen.
Spyling av skrog er utført så nå blir det køya.
Ha en fin en :-)

God morgen fra CPT. Her skal man straks pælme seg i "suite 3A" og komme seg hjemover. FruS legger seg vel umiddelbart og sover nok til vi lander.. Blir kjapp ompakking når vi kommer hjem ved midnatt da det er tidlig opp mot OSL i morgen da man har blitt utkommandert på en middag i Monaco. Håper barna kjenner meg igjen på torsdag.
Leser du Dagbladet.no skjønner du at pensjonene kan bli hjemme og at det er lurt å ta med slagstøvler til Monaxco. #oversvømmesavhundebæsj

God morgen fra Oslo Sentrum. La meg 22:30 i går, sovnet fort og med en time ekstra, var det ikke noe problem å stå opp kl 06:00 Drar vel hjemover ved 14 tiden tenker jeg.
Noe produktivt har man gjort, når man ellers sitter å jobber med ingenting. Hotell der vi skal ligge å hyperventilere i 3800 meters høyde i La Paz i Februarer Booket. Dream by Stannum heter det, kostet 534,33 for en natt med Frokost. Jeg lurer på å leie bil og kjøre til Titicaca sjøen, når vi lander og hotellet skal ha parkeringsmuligheter. Det blir nok bra. Når de 3 påfølgende nettene skal tilbringes i suite i Lima, kan vi leve med normal standard på rommet for natten i La Paz. Da gjenstår bare 2 hotell i Santiago for 1+3 netter, så er alle hotellene i boks, men dagen er enda ung.....
Ha en fin dag, med eller uten overaktiv bookingfinger

God dag fra Bergen.

Hadde helt glemt et arrangement jeg hadde lovet meg bort på i går. Så der måtte jeg kaste meg rundt og komme meg av gårde og det kjennes i dag. Hatt bedre søndager og Paracet bør være innafor i dag.

Snart middag hos mor og bøtteballetten til min bror. Blir livlig 🙄 kanskje eg skal ta to Paracet….

G'moorgen ... Fortsatt sommertid her i vestsørøst ... skifter vel neste helg. Ikke så veldig populært - bikkjene skjønner jo lite av det og vil opp til samme tid uansett,

Siden Far er frokostsjef, få man vel trå til ..... og på nyhetene snakkes det om 'Trump-tunnell' under Beringstredet ....... Hva prøver han å distrahere folk fra nå?

God dag fra Lillestrøm. En fordel med vintertid er at vi faktisk er ferdig med frokost før kl 14 på en søndag.

Endte med å spise sushi og se på Eddington i går. Hadde egentlig nokså store forventninger men den prøvde liksom på litt for mye.

Blir nok litt lapskaus og SciFi igjen i kveld.

Ha en best søndag.

• Like
Reactions: EB
G'moorgen ... Fortsatt sommertid her i vestsørøst ... skifter vel neste helg. Ikke så veldig populært - bikkjene skjønner jo lite av det og vil opp til samme tid uansett,

Siden Far er frokostsjef, få man vel trå til ..... og på nyhetene snakkes det om 'Trump-tunnell' under Beringstredet ....... Hva prøver han å distrahere folk fra nå?
Reagans tale? 😀

God søndag fra Santiago. Straks en treningsøkt og så blir det grilling ved bassenget i ettermiddag.

Back