Thai til OSL???

Status
Not open for further replies.
Gratulerer til alle i SGS.

Denne var nok ingen overaskelse, men man er jo aldri sikker før man har kontrakten i hånden ferdig signert.

Lykke til - vi gleder oss alle til den store dagen med A340 på gate.

Fint å se at Thai markedsfører ruten både på trikker i Oslo og i avisene. Jeg ser ofte annonser for ruten i Aftenposten (Reise).

Det virker som mange turopperatører vil benytte seg av ruten (les: kjøper seter), som Star Tour, Orkideekspressen m.fl.

Håper og tror dette skal gå bra!

De ligger inne i Amadeus for 'vanlig' salg. Men, som Farmer sier, de vil ikke komme opp på våre sider før de har fått lastet inn prisene sine.

Er det ikke litt rart at de ennå ikke har lastet opp noe annet enn fullpris billetter? Eller går salget så bra gjennom de tradisjonelle reisebyråene?

Litt merkelig at Thai bruker såpass lang tid på å laste opp ting & tang korrekt... Ikke alle liker å bestille reiser med Kokkelimonke Chartertur AS

Jeg er ikke 100% sikker paa at Thai er synderen....som gammel Amadeus Traver kan jeg si at det er ikke foerste gang at T3 syndromet slaar til hos Amadeus og inn lasting av priser....

Ja - T3 - Herrman Von Inlasten i Munchen tar seg god tid...i min tid var det kun innlasting en gang i uken....saa det kan fort gaa noen uker...det er vel en del godkjennings prosesser ogsaa baade internt i Thai og muligens hos Myndighetene i Thailand og Norge....

De har nok solgt mye av setene, men neppe 100% saa det er klart Thai oensker aa distribuere saa bredt som mulig....saa Amadeus er en mange kanaler de jobber mot....

Er jo ikke så mange Y seter på denne maskinen uansett, men at de har solgt alle, tror jeg ikke på

Jeg har venner som i en årrekke har reist TG til BKK ( via CPH eller ARN ), og de har alltid kjøpt billetter gjennom Orkide.

Har fått inntrykk at en ikke kan kjøpe vanlige økonomibilletter enn gjennom enkelte reisebyråer i Norge . T.o.m. en TG Star Gold kompis sier at han må booke gjennom Orkide. TG kontoret kan så vidt jeg vet kun foreta oppgraderinger etc.

Ved flere tilfeller har jeg vurdert TG til Asia og videre til MNL, men de thar aldri vært mulig å finne noe på TG's web. Siden jeg ikke kan tenke meg å bruke reisebyrå, har jeg valgt andre selskap.

Hvordan det er nå etter den nye flighten til OSL, har je gikke hørt noe om, men mistenker at det fortsatt kanbli slik....:angry:

Jeg har venner som i en årrekke har reist TG til BKK ( via CPH eller ARN ), og de har alltid kjøpt billetter gjennom Orkide.

Har fått inntrykk at en ikke kan kjøpe vanlige økonomibilletter enn gjennom enkelte reisebyråer i Norge . T.o.m. en TG Star Gold kompis sier at han må booke gjennom Orkide. TG kontoret kan så vidt jeg vet kun foreta oppgraderinger etc.

Ved flere tilfeller har jeg vurdert TG til Asia og videre til MNL, men de thar aldri vært mulig å finne noe på TG's web. Siden jeg ikke kan tenke meg å bruke reisebyrå, har jeg valgt andre selskap.

Hvordan det er nå etter den nye flighten til OSL, har je gikke hørt noe om, men mistenker at det fortsatt kanbli slik....:angry:

Men Orkide har alltid hatt gode priser med TG. Har ofte bestilt reiser med dem når jeg skal til MNL, og har aldri funnet bedre pris andre steder. De er også store på SQ reiser. Jeg har allerede fått et par tilbud fra dem vedr den nye TG ruta. Så hvorfor skal man da stresse med å bestille direkte fra TG sine sider?

BF:cool2

Det skal bli tøft for Thai å fylle en A340 fem dager i uken fra Oslo. Man skal huske på at Thomas Cook flyr sin A330 2 ganger i uken på Phuket og Krabi, gjennom hele vintersesongen, nettopp fra Oslo. I tillegg ha vi TUI's avgang, samt alle de som fremdeles reiser ut via CPH eller ARN.

Det skal bli tøft for Thai å fylle en A340 fem dager i uken fra Oslo. Man skal huske på at Thomas Cook flyr sin A330 2 ganger i uken på Phuket og Krabi, gjennom hele vintersesongen, nettopp fra Oslo. I tillegg ha vi TUI's avgang, samt alle de som fremdeles reiser ut via CPH eller ARN.

Jeg tror skeptikerne blir veldig overrasket her mht det å fylle denne maskinen 5 ganger i uka. Belegget i sommer er allerede meget bra, ved at TG har flyttet alle som hadde utreise fra OSL via CPH/ARN/FRA til direkteruten.

Jeg tror skeptikerne blir veldig overrasket her mht det å fylle denne maskinen 5 ganger i uka. Belegget i sommer er allerede meget bra, ved at TG har flyttet alle som hadde utreise fra OSL via CPH/ARN/FRA til direkteruten.

Du har rett. Thai-ruta selger som hakka møkk, for å si det i klartekst. Dvs at Asiaselskap nr 2 følger denne utviklingen meget nøye :)

Status
Not open for further replies.
Back