De ligger inne i Amadeus for 'vanlig' salg. Men, som Farmer sier, de vil ikke komme opp på våre sider før de har fått lastet inn prisene sine.
En ting er ihvertfall sikkert, kommer dem, blir det ikke noe 345
Er jo ikke så mange Y seter på denne maskinen uansett, men at de har solgt alle, tror jeg ikke på
Hehe, hvordan er troverdigheten din i denne tråden allerede?![]()
![]()
Jeg har venner som i en årrekke har reist TG til BKK ( via CPH eller ARN ), og de har alltid kjøpt billetter gjennom Orkide.
Har fått inntrykk at en ikke kan kjøpe vanlige økonomibilletter enn gjennom enkelte reisebyråer i Norge . T.o.m. en TG Star Gold kompis sier at han må booke gjennom Orkide. TG kontoret kan så vidt jeg vet kun foreta oppgraderinger etc.
Ved flere tilfeller har jeg vurdert TG til Asia og videre til MNL, men de thar aldri vært mulig å finne noe på TG's web. Siden jeg ikke kan tenke meg å bruke reisebyrå, har jeg valgt andre selskap.
Hvordan det er nå etter den nye flighten til OSL, har je gikke hørt noe om, men mistenker at det fortsatt kanbli slik....:angry:
Hegnar melder i dag at Thai starter i juli.. http://www.hegnar.no/okonomi/article375090.ece
Det skal bli tøft for Thai å fylle en A340 fem dager i uken fra Oslo. Man skal huske på at Thomas Cook flyr sin A330 2 ganger i uken på Phuket og Krabi, gjennom hele vintersesongen, nettopp fra Oslo. I tillegg ha vi TUI's avgang, samt alle de som fremdeles reiser ut via CPH eller ARN.
Jeg tror skeptikerne blir veldig overrasket her mht det å fylle denne maskinen 5 ganger i uka. Belegget i sommer er allerede meget bra, ved at TG har flyttet alle som hadde utreise fra OSL via CPH/ARN/FRA til direkteruten.
Dvs at Asiaselskap nr 2 følger denne utviklingen meget nøye![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.