Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Stemmer ikke helt det! En kamerat av meg kom fra BKK til FRA med TG920 i natt og han skrøt fælt av AVOD systemet som var i den 744 maskinen han kom med. Men at det kanskje mangler på de flyene de bruker til ARN og CPH er jo en annen skål!
BF:cool2
Jeg pleier å gå via FRA med TG 922/923 når jeg har mine gulloppgraderinger pga de oppgraderte setene på C. Bedre enn å "kaste bort" oppgradering på å fly via ARN og CPH med de gamle setene. Masse underholdning på skjermen.
Har også fløyet R via FRA med TG. De har en hyggelig bursdagsgave for gullkortkunder. Man får fly til "halv pris", dvs poeng, i den måneden man fyller år. Kostet meg 70000 poeng to år på rappen, men vel verdt det!
Tror forresten jeg traff en bekjent av deg i Phils i påsken. Han nevnte nicket ditt. Diger hyggelig kr fra Kr.s. som synger karaoke.
Hvor har man det fra at det blir en A345? Thai dama Hilde som uttaler seg i Aftenposten sier 747
Herlig med en slik nyhet! Nå har man en bedre mulighet for å få A345 på listen.
Men hvor lang tid tar det å fly fra OSL til BKK i en A345?
Merci :up:BKK-OSL er estimert med 11:25 og OSL-BKK med 10:25.
Hvis de kommer med A345 er det 17.mai og julaften![]()
Hadde jo vært kulere om de kom med en A346! ^_^
BF:cool2
Det blir nok ingen kabinendring, da disse maskinene skal alterneres med BKK-LAX rutene som tas opp igjen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.