Stemmer ikke helt det! En kamerat av meg kom fra BKK til FRA med TG920 i natt og han skrøt fælt av AVOD systemet som var i den 744 maskinen han kom med. Men at det kanskje mangler på de flyene de bruker til ARN og CPH er jo en annen skål!
BF:cool2
Jeg pleier å gå via FRA med TG 922/923 når jeg har mine gulloppgraderinger pga de oppgraderte setene på C. Bedre enn å "kaste bort" oppgradering på å fly via ARN og CPH med de gamle setene. Masse underholdning på skjermen.
Har også fløyet R via FRA med TG. De har en hyggelig bursdagsgave for gullkortkunder. Man får fly til "halv pris", dvs poeng, i den måneden man fyller år. Kostet meg 70000 poeng to år på rappen, men vel verdt det!
Tror forresten jeg traff en bekjent av deg i Phils i påsken. Han nevnte nicket ditt. Diger hyggelig kr fra Kr.s. som synger karaoke.
Hvor har man det fra at det blir en A345? Thai dama Hilde som uttaler seg i Aftenposten sier 747
Herlig med en slik nyhet! Nå har man en bedre mulighet for å få A345 på listen.
Men hvor lang tid tar det å fly fra OSL til BKK i en A345?
Merci :up:BKK-OSL er estimert med 11:25 og OSL-BKK med 10:25.
Hvis de kommer med A345 er det 17.mai og julaften![]()
Hadde jo vært kulere om de kom med en A346! ^_^
BF:cool2
Det blir nok ingen kabinendring, da disse maskinene skal alterneres med BKK-LAX rutene som tas opp igjen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.