Thai til OSL???

Status
Not open for further replies.
Kanskje de kommer med gode priser i biz da? Det må de vel om de skal klare å fylle opp 60 biz seter!!

BF:cool2

Var det ikke først snakk om senere i juni - men at man faktisk "flyttet frem" til 10. juni?
Hvis avisartikkelen Someone viste til i et tidligere innlegg stemmer, så står det at oppstartsdato er 15. juni.

Thai starter opp i juni, med en A340-500 fem ganger ukentlig til BKK. Dato er ennå ikke bestemt.

Da blir det kanskje mulighet for en 345 "i samlingen"?

Dette er herlig nytt.... nå begynner Gardermoen å bli en "virkelig" flyplass med mer international følelse. Herlig med spennende selskap, spennende fly, og ikke minst mulighetene dette gir for fine reiser..

Det at det er mye biz seter gjør vel ikke noe for forumistene her, her er det you høy champis føring, anti-comdeyclass osv..:lol::lol:

Spennende å se prisene da.

Herlig med en slik nyhet! Nå har man en bedre mulighet for å få A345 på listen.

Men hvor lang tid tar det å fly fra OSL til BKK i en A345?

Med FI, CO og US' 757-ere og en A330 fra DK om morgenen - samtidig med denne - kan det bli fullt på enden av utlandspiren! ;-)

Kanskje de kommer med gode priser i biz da? Det må de vel om de skal klare å fylle opp 60 biz seter!!

SAS fyller jo stort sett sine 46 Biz seter på sine maskiner til BKK, uten at prisene der er senket dramatisk.

Når TG lanserer sin tidtabell med nonstop til BKK, og One-stop til de aller fleste byer i Asia og Australia, skal vi slettes ikke se bort fra at det vil fylles opp med STAR passasjerer som tidligere ville ha valgt å reise via Frankfurt, London og andre hubs i Europa for å kunne komme til sine destinasjoner.

Når TG lanserer sin tidtabell med nonstop til BKK, og One-stop til de aller fleste byer i Asia og Australia, skal vi slettes ikke se bort fra at det vil fylles opp med STAR passasjerer som tidligere ville ha valgt å reise via Frankfurt, London og andre hubs i Europa for å kunne komme til sine destinasjoner.

Ganz richtig.

Steike gode nyheter!!

Ang SAS og business, så flyr fader'n 1-2 ganger i måneden til BKK, og han flyr Extra og får oppgradert så og si hver gang med poeng (hvis han ikke får op-up). Thai bør finne på noe lurt hvis de har tenkt å fylle foran i kabinen tror jeg, her kan det bli gode muligheter for å få rabatterte biz billetter får jeg håpe!

SAS fyller jo stort sett sine 46 Biz seter på sine maskiner til BKK, uten at prisene der er senket dramatisk.

Nå kan man jo greit få kjøpt biz med sas for 21 laken, mens TG skal ha minst 5 laken til for sin biz!

Eneste grunn til at SAS har fyllt opp sin biz er at mange oppgraderer på poeng. Sist jeg fløy med var det 18 - 20 som oppgraderte på poeng. Begge veier. Så det er vel litt drøyt å si at SAS ikke har noen problemer med å fylle sine 46 biz seter.

Dessuten skal man tenke på at man er i Norge, og her kommer man jo i avisen hvis man "sløser" bort penger på å fly biz!:rolleyes:

Sendte en mail til Thai i Norge og spurte og fikk ikke uventet i svar at "...de pr i dag ikke har en direkterute til Bangkok fra Norge". Får kanskje et annet svar om en ukes tid..

De har jo vært ventet lenge, men når de først kom så kom de jammen brått og raskt. Forrige gang de hadde planlagt oppstart varslet de vel mange mange måneder i forveien. Hadde heller ikke forventet juni som oppstartsmåned men nå er vel ikke dette heller normale tider i flybransjen og synet på det norske markedet er nok i endring, ja.

Veldig hyggelig for OSL dette.

Dette er nice... Men fylle opp en A345 5 ganger i uka, syns jeg hørs vel optimistisk ut muligenz...:drunk:

Hvor har man det fra at det blir en A345? Thai dama Hilde som uttaler seg i Aftenposten sier 747

- Jeg kan bekrefte at vi vurderer en rute fra Oslo, men jeg må få presisere at ingen beslutning er tatt, sier Hilde Hirai som leder salgs- om markedsavdelingen til Thai Airways i Norge.

En slik rute vil mest sannsynlig opereres med en Boeing 747-400-maskin og reisetiden vil være i overkant av ti timer, litt avhengig av vindforholdene.

At Thai starter opp med en maskin som har 113 (!!!) oekonomiseter og 102 Premiumseter maa vi alle innroemme er tilnaermet idioti. Det blir ihvertfall vanvittig mye op up

Status
Not open for further replies.
Back