flyinteressert2
ScanFlyer Blue
Ser VKJ - igjen - er forsinket til Phuket. Denne gangen fra København. Noen som vet årsaken i dag?
VG skriver at flyet er påkjørt av en truck?
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/fly-ble-paakjoert-av-truck-375-reisende-rammet
Iflg FR er den satt opp med avgang 1100 i morgen.
Ser OY-VKF er satt opp til HKT fra CPH i ettermiddag.
Ligger tilsynelatende ikke an til noen snarlig retur for de som skulle ha vært med VKJ.
Og siden OY-VKF flyr til CPH-HKT-CPH.
Kommer 9H-BFS fra Maleth Aero og flyr GOT-OSL-SID-GOT-OSL i morgen.
Jeg har betalt for Plus og sete 7A på OSL-SID i morgen. Ser nå at jeg får sete 8D på 9H-BFS, altså ikke vindussete, nedgradering til economy og ingen IFE på en 7,5 timers tur. Dette har ikke Ving/Sunclass informert noe som helst om, utover at "ditt fly vil bli ersattet av et fly fra Maleth Aero" og at "flyselskapet [vil] gi deg tilsvarende plass så langt det er mulig". Jeg reiser alene, og å sitte som sild i tønne uten vegg/vindu og uten IFE er en vesentlig nedgradering. Har jeg noen rettigheter i dette tilfellet, eller må jeg bare finne meg i det?
Noen som vet hva som skjedde med OSL-HKT som skulle gått fra Oslo i går kveld og vært hjemme natt til imorgen?��
Ser at OYVKF er satt opp CPHHKT i dag men har den range til å fly denne distansen på ca 10 timer non stop? tipper den kommer til OSL i morgen og plukker opp DK2554 paxen
Kjedereaksjon fra bakkeskaden for noen dager siden (beskrevet lenger opp).
Ja jeg skjønte det. Lurte bare på hvordan Ving hadde tenkt å få de 375 ned til Thailand og ikke minst hente minst like mange hjem til Norge. Men OY-VKF skal det ikke tilbake til CPH på returen og jeg antar de også er helt fulle på den returen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.