flyinteressert2
ScanFlyer Blue
Ser VKJ - igjen - er forsinket til Phuket. Denne gangen fra København. Noen som vet årsaken i dag?
VG skriver at flyet er påkjørt av en truck?
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/fly-ble-paakjoert-av-truck-375-reisende-rammet
Iflg FR er den satt opp med avgang 1100 i morgen.
Ser OY-VKF er satt opp til HKT fra CPH i ettermiddag.
Ligger tilsynelatende ikke an til noen snarlig retur for de som skulle ha vært med VKJ.
Og siden OY-VKF flyr til CPH-HKT-CPH.
Kommer 9H-BFS fra Maleth Aero og flyr GOT-OSL-SID-GOT-OSL i morgen.
Jeg har betalt for Plus og sete 7A på OSL-SID i morgen. Ser nå at jeg får sete 8D på 9H-BFS, altså ikke vindussete, nedgradering til economy og ingen IFE på en 7,5 timers tur. Dette har ikke Ving/Sunclass informert noe som helst om, utover at "ditt fly vil bli ersattet av et fly fra Maleth Aero" og at "flyselskapet [vil] gi deg tilsvarende plass så langt det er mulig". Jeg reiser alene, og å sitte som sild i tønne uten vegg/vindu og uten IFE er en vesentlig nedgradering. Har jeg noen rettigheter i dette tilfellet, eller må jeg bare finne meg i det?
Noen som vet hva som skjedde med OSL-HKT som skulle gått fra Oslo i går kveld og vært hjemme natt til imorgen?��
Ser at OYVKF er satt opp CPHHKT i dag men har den range til å fly denne distansen på ca 10 timer non stop? tipper den kommer til OSL i morgen og plukker opp DK2554 paxen
Kjedereaksjon fra bakkeskaden for noen dager siden (beskrevet lenger opp).
Ja jeg skjønte det. Lurte bare på hvordan Ving hadde tenkt å få de 375 ned til Thailand og ikke minst hente minst like mange hjem til Norge. Men OY-VKF skal det ikke tilbake til CPH på returen og jeg antar de også er helt fulle på den returen.