Sunclass - forsinkelser, regularitet og innleie 2023

Re: Sunclass - forsinkelser, regularitet 2023

Snakket ikke med de så lenge. De var unge og i Aruba på vinteren…..
Hun svenske tror jeg sa jobbet som butikksjef før, så sikkert mindre stress her. Som jobb eller kort karriere så er det nok fint, men tøft i lengden. Ikke for meg, ville ikke vart i to timer i kabinen.

OY-VKJ tog ARN-LPA-ARN idag, detta har varit CS-TKH´s flight annars. Börjar Iberojet bli klar hos Sunclass?

OY-VKJ tog ARN-LPA-ARN idag, detta har varit CS-TKH´s flight annars. Börjar Iberojet bli klar hos Sunclass?

CS-TKH ser ut til å være hos DK så lenge de venter på at OY-VKI blir ferdig i AUH på vedlikehold (som drar ut i tiden pga delemangel/ventetid på deler).

Ser ut som dagens OSL-LPA er kansellert, men den skulle vel vært med en A321?

Ser ut som dagens OSL-LPA er kansellert, men den skulle vel vært med en A321?

Den har ikke gått siden starten av desember, er nok en bug i systemet - da DK1579 ikke ligger som scheduled slik som DK1578 gjør.

OY-VKF får en vilodag på OSL, OY-VKJ hoppade in och tog dagens ARN-AUA-ARN.

Vi skal sørover i morgen til LPA, men fått melding om at 330-200 har teknisk, så bli to mindre som erstatning.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Vi skal sørover i morgen til LPA, men fått melding om at 330-200 har teknisk, så bli to mindre som erstatning.

LN-FGI ligger inne som DK9364 klokken 0800 ..

Det er også satt opp en DK ferryflight fra Madrid klokken 2200 .. sannsynligvis for å dekke opp søndagens program. Operatør/individ foreløpig ukjent.

Har inntrykk av at Ving er blitt ganske gode på varsling av irr og oppdateringer underveis.

Fikk heldigvis plass på første fly, og 4.55 så er vi tidlig fremme [emoji2]

Wamos Air sin EC-NHM flys tom opp i kveld fra Madrid som nevnt, for å fly t/r Tenerife i morra

Og det er OY-VKF som er syk, igjen.... Og ser at Ving/Sunclass har satt opp VKF ut hele vintersesongen 23/24 også. Ikje braaaaaa

Og det er OY-VKF som er syk, igjen.... Og ser at Ving/Sunclass har satt opp VKF ut hele vintersesongen 23/24 også. Ikje braaaaaa
I følge crew ned til LPA så var den blitt påkjørt av tauebil.

Noen som vet om det er Sunclass-crew på Vamos-flyvninger? Er det Sunclass-piloter som flyr?

Noen som vet om det er Sunclass-crew på Vamos-flyvninger? Er det Sunclass-piloter som flyr?

Nei, rent WAMOS. Samme ved all wetlease. Såvidt jeg vet pleier det å være en eller to Sunclass kabincrew til å hjelpe med servicekonsept og annonseringer, men de er 'usertifiserte' og må sitte ned når setebelteskiltene er på, som vanlige passasjerer.

Hva kaller de flightene på flightradar24 når de opereres av Wamos da? Finner ikke hverken DK1558 eller DK1559 i dag.

Hva kaller de flightene på flightradar24 når de opereres av Wamos da? Finner ikke hverken DK1558 eller DK1559 i dag.

Jo, de er der

36e392bc823617b016ca636cf1c6bc81.jpg

Takk. Skjønner ikke at de ikke kom opp når jeg søkte. Men da søker jeg på reg.nr

Back