Ving skriver at de får et "stort" fly fra Spania i morgen for å fly OSL-HKT. Noen som vet hvilket?
Jada, en 330-200 går fint i 10 timer, opp mot 12 også. Airbus skryter på seg ca 15000km rekkevidde, men det er nok i medvind og nedoverbakke. Dog er rundt 9-10000 km normalt greit innafor ytelsene.
Hmmm…ser at retur med OYVKF mellomlander i Varna for fuel på hjemveien til CPHså det er nok mye motvind.
En av ATRene til DAT, OY-RUN, er på vei ned til Varna nå.
DK9525 CPH-VAR, og tilbake DK9526 VAR-CPH.
Både OY-RUN og OY-VKF har avgang ca samtidig fra Varna
Da ble det Wamos A333 i morgen som DK2554.
Jeg er med på turen som går neste uke. Er det noen som vet hvor omfattende skadene på OY-VKJ er? Mulighet for rep før 9. Jan mon tro? Må innrømme at det er litt surt å nedgradere fra A339..
Wamos A330-300 EC-NOF er på vei nordover.
Wamos A330-300 EC-NOF er på vei nordover.
Noen som vet hvorfor DK1507 til Trondheim gikk ned i Oslo i går? Har stått der i hele natt. Teknisk?
Noen som vet hvorfor DK1507 til Trondheim gikk ned i Oslo i går? Har stått der i hele natt. Teknisk?
Flyet til Værnes ble nødt til å gjøre en uplanlagt teknisk stopp i Oslo. Den stoppen skulle bli kort, men den hadde vart i seks timer da jeg fikk melding om den klokka 04.45 i natt, forteller pressetalsperson Mari-Anna Zachariassen klokka 07.05.
Lenge borte de som jobber i Sunclass. Traff et crew i Aruba i går, de var der 4 netter, etter flere netter i Punta Cana og Miami. Er ikke sikker på om hun sa samme veien tilbake eller rett til Køben. Hun var svensk, resten var halvfjærser som jeg ikke forstår noe av.