Status Norwegian Longhaul og deres 787 (ruter m.v.)

Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

EI-LNA flyr ARN-JFK/BKK ping-pong tom. 31/8 - returen fra BKK 31/8 går til OSL. Slik det ser ut nå vil DY7001 OSL-JFK 1/9 flys med 787.

Är det beräknat att EI-LNB ska ha blivit levererad tills dess då? Så EI-LNB går returen till ARN den 31/8?
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Alt er nok litt usikkert mht. leveringstidspunkt av -LNB, så selvom vi sitter inne med litt info er det ingen vits å gå ut med dette før ting er litt mer bekreftet.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Skal man tolke trafikkprogrammet til DY rett ser det ut som om LND kommer i februar, LNE i april og LNF i mai? Med mindre jeg bommer helt?
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

EI-LNE - LN165
EI-LNF - LN178

E er Norwegian maskin, mens F er ILFC
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Kjos er klar til, at købe flere 787'ere ifølge interview med Reuters: http://www.reuters.com/article/2013...ent-dreamliner-norwegia-idUSBRE9900GR20131001

Citerer: "Still, Norwegian would take more of the jets, Kjos said, because once the service issues are resolved, it is the best airplane on the market.

"We'd take them as soon as they are available. But then there aren't any Dreamliners available in 2013, 2014, or 2015," Kjos said."
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

I følge denne tyske artikkelen skal Norwegians to første 787 være solgt til Dr.Peters group. Siden den hevder det er snakk om de to flyene som allerede er levert, må det da være ILFC som har solgt de to maskinene (LNA/LNB) videre

http://www.flugrevue.de/zivilluftfahrt/flugzeuge/deutsche-firma-erwirbt-zwei-boeing-787-8/532638
Die Leasingsfirma Dr. Peters Group aus Dortmund hat zwei Boeing Dreamliner erworben. Die bereits ausgelieferten Flugzeuge werden von Norwegian Air Shuttle betrieben.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Ser at samtlige fire maskiner Norwegian skal få levert i dag er blant de 42 maskinene som har vinger med produksjonsfeil. EI-LND/LN153 er jo allerede forsinket og man kan anta at EI-LNE/LN165, EI-LNF/LN178 og EI-LNG/183 vil bli rammet i større eller mindre grad, selv om Boeing selv sier det bare vil bety noen ukers forsinkelse

Uansett så tyder det på at operations hos Norwegian må vente med å fjerne HiFly fra favoritter på telefonlisten
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Får kjørt seg hardt LNB og LNC for tida. Nesten konstant i lufta hele døgnet. Kun ett par timer turnaround på bakken. Og bare den ene av de med mulighet for en dag pause sånn situasjonen er i dag. Får håpe de holder seg i stabil drift også videre fremover.

Kan det drøye lenge med og få på plass alle formaliteter for at LNA kan fly til USA på det nye irske aoc???
Så den slipper og stå uvirksom på bakken annenhver dag. Hadde vel vært behov for alle tre 787 i full produksjon så lenge det drøyer med og få LND inn i trafikk.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Ser at samtlige fire maskiner Norwegian skal få levert i dag er blant de 42 maskinene som har vinger med produksjonsfeil. EI-LND/LN153 er jo allerede forsinket og man kan anta at EI-LNE/LN165, EI-LNF/LN178 og EI-LNG/183 vil bli rammet i større eller mindre grad, selv om Boeing selv sier det bare vil bety noen ukers forsinkelse

Uansett så tyder det på at operations hos Norwegian må vente med å fjerne HiFly fra favoritter på telefonlisten

Hur mycket blir LND försenad? Eller är det 12/3 som är delivery som planerat?
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Ikke godt å si .. har ikke registrert noen customer flights ennå ...
 
Re: EI-LNG - L/N183 - Status

Stemmer det at etter EI-LNG er levert, får ikke DY flere Dreamlinere før April 2015 (EI-LNH)?
 
Re: EI-LNG - L/N183 - Status

Stemmer det at etter EI-LNG er levert, får ikke DY flere Dreamlinere før April 2015 (EI-LNH)?

I følge siste kvartalspresentasjon så er også det eneste maskin som kommer i 2015, men så kommer det 4 787-9 i 2016
 
Back
Top