AggTouchdown
ScanFlyer Gold
F-86 er jo litt kult, ellers var det lite utenom "det vanlige". Og hvorfor folk ønsker seg passasjerfly til airshows vil jeg nok aldri forstå..
F-86 er jo litt kult, ellers var det lite utenom "det vanlige". Og hvorfor folk ønsker seg passasjerfly til airshows vil jeg nok aldri forstå..
Tre vampire fra Flyvåpenets Historiske Skvadron ??? sist jeg hørte fra'n hadde de 2 stk, har de skaffet en til ?
Bodø Air Show annonserer Frecce Tricolori til Bodø, Sola kontrer med en 737 fra SAS...
Hehe. Det har aldri vært så mange flystevner på et år her i landet, og så store stevner med så mye publisitet rundt, også klager folk fremdeles!
![]()
Man kan vel snart si at Aerostars er ganske vanlige her i landet også, de var i Bergen i 2005, Rygge og Jarlsberg i 2007, Rygge og Jarlsberg igjen i 2009, og nå Kjeller og Sola. De er flinke, men jeg syns det er litt begrenset hvor spennende de er...
Ellers er jeg helt enig i at programmet på Sola er ganske labert så langt, men kanskje de har noen triks i ermet.
På nyhetsbrevet fra SVG står det nevnt Red Bull P-38 og DC-6B
Det går rykter om at det skal komme en a380 med touch and go!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.