Blue Angels kommer.
Står i dagens papirutgave av Stavanger Aftenblad.
Blue Angels kommer.
Nei. Og siden det ikke er planlagt noen europeisk turnè for dem neste år så er sjansen for at de dukker opp på Sola lik null. Thunderbirds skal på en europeisk turnè i år, så det er heller ingen sjanse for at de kommer innom Norge neste år. Men, når det er sagt så er det jo flust av display teams i europa, og mange av dem, syns ihvertfall jeg, er mye bedre enn de amerikanske teamene. Det hadde vært kult om vi kunne fått hit f.eks Red Arrows, Patrouille de France eller Frecce Tricolori.Består Blue Angels av flere oppvisningsteam som kan reise hver til sitt?
og et team (crew) med C-130![]()
Kan nevnes at i år kommer "Saudi Hawks" til England på Fairford. Dette er bekreftet fra høyeste hold...
At Blue Angels kommer tviler eg på da de MEGET sjelden drar utenfor USA og Canada.
Men klarer de å få de hit er det all respekt for det.
Som nevnt er det flere andre team i Europa som er verdt å evt få hit.
- Midnight Hawks
- Turkish Stars
- Team 60 (hvis de er aktiv)
- Red Arrows
- Patrouille Swiss
- Patrouille de France
- Patrulla Aguila
- Iskry
- Red Devils
- Team Orlik
- Biele Albatrosy
- Blue Eagles
- Frecce Triccolori
- Russian Knights og "Swifts"
Det er nok flere teams der ute som jeg ikke har listet....
Det er MANGE muligheter...
Er det noe sjanse for at crowd line blir på sivilsiden ?
Tar nok turen hvis de klarer å lokke hit noe spennende, men som Scanor sier så håper også jeg på en løsning lignende den som var på Rygge i 2009 for oss spottere. Å stå med sola i ansiktet hele dagen og ikke få et eneste bra bilde er ihvertfall utelukket.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.