Jeg booker alltid lang tid i forveien. Nå lurer jeg på hvordan det er mulig for SAS å flytte meg fra 1F til 1E. Jeg er Diamond. Da jeg skulle sjekke inn var det mange ledige rader i plus; hvem er det som kan komme inn og ta 1F i stedet for meg ?
Jeg booker som regel 1D eller 1 F. Noen ganger kommer det noen etter boarding, og spør om jeg kan flytte meg slik at noen kan få sitte sammen. Dette er passasjerer som er blitt flyttet frem pga fullt fly. Jeg har gjort det noen ganger, men sist ville ha mitt 1F sete, sa jeg nei.
I GO kan man kjøpe sete for kr. 99, men det er ingen garanti for at man får det setet man booker for kr. 99
Er vant til å få setereservasjonen min flyttet rundt uten varsling også uten noen synlig grunn, som at Pluss er flyttet bakover. Nå har jeg for første gang opplevd at de helt sletter setereservasjonen min.
Har opplevd det til:Hva slags reise skjer dette på?
Mine innenriks og til cph er dette så og si aldri noe problem..
Nei, de setene unngår jeg. Har lurt på om det er noen som gjør det med vilje.Såpass ja.. Sitter du på første rad etter pluss eller ved nødutgang?
Vil ikke påstå at det er slik, men det ville forklart mye.Kanskje du har en fiende i SAS? H*n som sletter ditt EBG nummer hver gang du kjøper ny reise ;-)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.