Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
SN kommer jo under LH, men de har sin egen lille nisje på eksotiske Afrika-destinasjoner.
skal dem kvitte seg med fly da?
Hvor mange langdistansefly måtte SAS ha for å kunne ha samme fordeler av stordriftsfordeler som de store?
BF:cool2
Tror at konkurransen fra Lufhansa ble for sterk og SAS mistet mye transferpax til Tyskland og Sør-Europa.
Har bare TO ord: FEIGINGER - PYSER!!!
BF![]()
Husk at Finnair i dag har like stor langdistanseflåte som SAS - med seks MD-11 og fem A340.
Trist eller ikke trist. Dagens økonomiske realiteter viser at SEA ruten ikke lønner seg og da er det bare å kutte den, istedet for å fly den av sentimentale grunner. Tiden hvor man kunne fly ruter med tap pga prestisje er over
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.