Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Det ble vel overbooket i fjor også. Var det 26 vi var og grensa var 22, eller noe slikt

Kompensasjon??? Det blir en kveld med mange hyggelige venner og du går også hjem med en gave...

Jeg kan også tenke meg å være med denne gangen, hvis det fortsatt er ledige ståplasser.... Takk for tipset Kjell Oskar!

Espen hilser

Modern er med - hun heter Elisabeth Storm. Høres jo ikke så "bra ut" at jeg skal ha med mamma - men jeg får vel heller heve meg over det i denne omgang.... Da er vi vel i alle fall to av det kvinnelige kjønn - vi får "fordele" oss rundt bordet så godt det går ;-)

Ha en fin fin helg folkens - Camilla

Nå begynner det vel å bli såpass mange påmeldte at EB kanskje må revurdere innmeldt antall til restauranten? :)

Modern er med - hun heter Elisabeth Storm. Høres jo ikke så "bra ut" at jeg skal ha med mamma - men jeg får vel heller heve meg over det i denne omgang.... Da er vi vel i alle fall to av det kvinnelige kjønn - vi får "fordele" oss rundt bordet så godt det går ;-)

Ha en fin fin helg folkens - Camilla

Det er da ingen problem! Jeg sitter gjerne i midten :p

Det er da ingen problem! Jeg sitter gjerne i midten :p

Her kan det fort bli konkuranse.
Jeg tror EB har fått en ny dimensjon rundt det tradisjonelle julebordet.
Vi trenger flere mødre og døtre her etter det jeg kan se.

Obama vinner valget i USA og Scanair utvides med damer - for en høst - historisk!!!

Er det fortsatt ledige plasser ? Som OJB sier - av respekt for forumets medlemmer og julebordsarrangør EB, vil jeg ikke melde meg på før jeg ser sikker på at jeg tar plass i setet, enten jeg er heldig å få B, der damene sitter på hhv A og C eller ikke... :-)

Er det plass til meg også? :drunk:

Juleferiereisestart blir utsatt, så da rekker jeg det.

Kanskje en ide aa oppdatere foerste posten med a) hvem som er paameldt b) hvor mange plasser som er ledige (if any)

Da er vi 28 påmeldt... Nå skal komiteen velge ut menyforslag - vi må bestemme oss på forhånd når vi blir såpass mange.

1 post er også oppdatert - bra forslag Tommy!

Back