Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Årets julebord i regi av Scanair.no!

Enoteca har bekreftet at vi kan være 30 - men trangt. 25 er perfekt... Uansett er kjeller`n booket, menyen oversendes i dag og legges ut i løpet av kort tid. Snart går vi også ut med valg av meny og forhåndsinnbetaling av maten...

Glær mæ!!!!

Ja, jeg skal ikke være med - men venter av en eller annen grunn med lengsel og smerte på menyen! ^_^

Ja!!! Jeg skal innom Enoteca i dag...

Sorry folkens, men da er det klart at jeg ikke kan være med.
Skal sende dere en liten hilsen fra Barbados istede. Ikke noe dårlig alternativ det.
Jeg får heller satse på neste gang det blir "fly & vin" eller noe.

IMM

Nå er menyen i "hus"... men den må jeg få skrevet av fra papiret på pulten...(...nå ønsker jeg medg en scanner!) Da har jeg talt meg frem til 28 påmeldte - alle vil få en PM i løpet av kvelden i dag torsdag med menyvalg, kontonummer for innbetaling av maten som også er bekreftelse på deltakelse på årets Scanair.no Julebord.

Husk julepresangen...eller presangene til ca. NOK 100 - gjerne flyrelatert.

Her er menyen Enoteca har satt sammen til oss... Skulle bli nok mat - og ikke akkurat Grandis! PM kommer i løpet av kvelden med priser (kan velge 3, 4 eller alle 5 rettene)
Tar man alle 5 rettene - så blir prisen 415,-.
1)
Mix av bruschetta (ristet landbrød med hvitløk og olje); med tomat og basilikum, artisjokk og kokt skinke, soltørket tomat og mozarella, pecorino og rocche sarde ost, marinerte grønnsaker etc.

2)
Pizza (beregnet ½ per person): med parmaskinke, parmesan og ruccola, chorizopølse, fire oster med speck, friske tomater og mozarella

3)
Stor antipasti tallerken (diverse småretter): kan variere fra caprese, aubergine- og squashlasagne, laks enoteca, gratinerte grønnsaker, krepsesalat, saltet strudel og quiche.

4)
Piatto Misto, forskjellige italiensk skinke og ost

5)
Tiramisu, pannecotta, sjokoladefondant eller hvit espresso semifredo.

Re: Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember

PM kommer så snart KOG våkner...kan bli løpet av fredagen.

Originally posted by EB

PM kommer så snart KOG våkner...kan bli løpet av fredagen.

PM i morgen heller fordi at EB vasker hus :colgate:

Rekker mye...

Meny med priser er sendt i PM til de 28 påmeldte(tar vel litt tid før alt blir sendt fra utboksen min). Innbetaling må skje innen onsdag 29. november...

Det var som svarte at det ble den 6. desember og ikke uken etterpå. Fant nettopp ut at jeg må til Oslo den 11 og 12. desember og da hadde det passet perfekt med et julebord den uken. Men men, ikke noe å gjøre med det. Hvis noen vil ta en øl eller noe liknende mandag 11. er jeg med på det.

Om jeg kan drikke vin...så kan du drikke øl... Flere?

Det må vel bli Elio ALTAre Barbera d'Alba på deg da EB? Litt øl på en mandag er heller ikke å forakte, foreløpig er min kalender ledig på den dagen.

Originally posted by ENGM RAMP

Men hvor skal så dette skje hen a? :)

Tja,si det! Se overskriften på dette emnet. (Hint,hint,nudge,nudge!);)

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by ENGM RAMP

Men hvor skal så dette skje hen a? :)

Tja,si det! Se overskriften på dette emnet. (Hint,hint,nudge,nudge!);)

Jeg regnet med at det var SK384s forslag til en liten pratestund mandag 11. RAMPen viste til (Hint,hint,nudge,nudge!);) - regner med at EB vil komme med forslag til et vannhull som ikke har utvannet vin - utvannet øl får man over alt :lol:

Da skal deler av mitt studielån være overført til arrangementskommiteen!

(med mindre pengene er sent feil)

Back