Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Årets julebord i regi av Scanair.no!

28...

Det nærmer seg vel hva Enoteca har plass til. Men akkurat det er en luksusutfordring!!!

Som nevnt tidligere så venter vi nå på menyforslag. Når vi bestiller mat så går det også ut en "regning" på maten som vi betaler inn på forhånd. Drikke gjøres opp av den enkelte på restauranten den 6. desember...

Er vi 28!!! Sist vi var nede i kjelleren var vi vel 23 og da var det TRAAANGT!:drunk:

Lurt med forhåndsbetaling!

Passer ikke dagen (6/12) så kan vi jo ta en omgang til en annen dato? Som mede Fly og Vin i sommer!:lightbulb

Noe no-show blir det alltid... Der det er hjerterom er det husrom - eller noe i den duren... Og ja det blir nye treff i 2007 - gjerne lagt til en fredag/lørdag også.

Har det blitt bestemt ett klokkeslett?

Vi som kommer langsveisfra og kanskje snart skal bestille billetter må jo vite hvor mye man har å gå på

Vi begynner vel å ankomme stdet ca. 17:30...mat fra 18.30 eller 19.00... Må vel ha noen glass musserende og skravletid først!!!

Shalom!!!

Blir det bra mat? Hva har de på menyen, eller blir det buffe? Er sulten :D

Bra mat blir det!!! Har ikke fått menyen på mail ennå - men at du går fra dette stedet sulten kan jeg ikke tenke meg...:D

Da var vi 30 og vi må eventelt begynne med venteliste. Men vi regner vel med noe no-show her akkurat som vi vet den finnes i den bransjen forumet er til for å diskutere...;)

EB

Jeg må dessverre trekke meg. Jobbsaker kommer i veien:cry: . Da har du plass til en til. Dere får ha en hyggelig kveld....

Originally posted by Someone

Originally posted by EB

-....... men at du går fra dette stedet sulten kan jeg ikke tenke meg...:D

...eller tørst ;)

Nei, tørsten pleier først å melde seg dagen derpå! ;)

Jeg må også takke nei til å være med, det hadde vært hyggelig å møtt flere fra dette miljøet på direkten. Håper å få være med en annen gang.

Dere som har muligheten, for k:cheers: ose dere godt - tror dere har valgt et bra sted for dette julebordet. Håper at noen av dere kan legge ut et lite referat til oss som ikke kan være med.

Lykke til med arrangementet.

:cheers:

Originally posted by ATC-flyradar
Håper at noen av dere kan legge ut et lite referat til oss som ikke kan være med.

Vel, jeg kommer nok til å smelle sammen en trip rapport.....MED bilder....så pass på!

Originally posted by Someone

Håper at noen av dere kan legge ut et lite referat til oss som ikke kan være med.

Vel, jeg kommer nok til å smelle sammen en trip rapport.....MED bilder....så pass på!

Ta disse spotterbildene ved gjestene sin ankomst - ikke etter 2-5 timer :rolleyes:

Ta disse spotterbildene ved gjestene sin ankomst - ikke etter 2-5 timer :rolleyes:

Alt vil jo selvfølgelig ikke bli lagt ut.....for da kommer MOD å tar meg ;) :old

Har brent meg der med mod sensur - bare nevner hva som skjedde etter barnehaven (eller var det diktatorsensur?) :lol:

Noen som vet hvilke mat som står på menyen? Er det Norsk julemat eller Italiensk?

Back