Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember

Har såvidt begynt å tenke på årets julebord i regi av Scanair.no. Siste uken av november eller første halvdel av desember i Oslo. Mat, drikke, sosialt samvær og ikke minst julegaver er noe vi tar med oss videre fra fjorårets julebord på Cafe Christiania. Det kommer i allefall 3 flymodeller til "gavebordet".

I første omgang sjekker vi nå interessen blant medlemmene... Kommer du?

Re: Årets julebord i regi av Scanair.no!

I og med at jeg plutselig har et par feriedager aa brenne av foer nyttaar samt en velfylt Skymiles-konto, er det ikke umulig at unge MOW tar turen hvis budsjettet holder.
Haaper i tilfelle paa fredag, loerdag eller soendag ..... maa bruke helgen.

Traaden er iallefall stickyfisert.

Var hyggelig ifjor, satser på enda hyggeligere i år. :)

Interessen er der og jeg håper jeg kan selv om det nå ser litt mørkt ut om det passer:(

Starten på des passer meg. November er utdanningsmesser x 2000

Starten på desember passer meg også best, da jeg oppholder meg i varmere og østlige strøk i hele November ..

Jeg kan ikke første lørdag i desember,da har vi vårt tradisjonelle lutfisklag.Ellers er alt mulig bare jeg får innvilget frisøknad.

Hvis alt klaffer så kan det hende at jeg også kommer..

Delta sier de kan faa meg til Oslo baade foerste og andre helgen i desember - med CO .. dog mangler klarering hjemmefra ennaa .... ;)

Jeg stiller gjerne på ett slikt arrangement. Så sant jeg ikke er på reise den dagen festlighetene finner sted , tar jeg turen over fjellet fra SVG. Det passer bra med å besøke familie og venner på Jar igjen på den tid av året uansett.

Originally posted by LN-MOW

Delta sier de kan faa meg til Oslo baade foerste og andre helgen i desember - med CO .. dog mangler klarering hjemmefra ennaa .... ;)

Gi meg et tlfnr så fikser jeg det ^_^

Jeg tar sikte på å komme jeg også, det var et særdeles hyggelig julebord i fjor.

Originally posted by EB

Har såvidt begynt å tenke på årets julebord i regi av Scanair.no. Siste uken av november eller første halvdel av desember i Oslo. Mat, drikke, sosialt samvær og ikke minst julegaver er noe vi tar med oss videre fra fjorårets julebord på Cafe Christiania. Det kommer i allefall 3 flymodeller til "gavebordet".

Det er sikkert mange nye på forumet som kanskje vil vite om de får være med eller om dette er en lukket julebord for "noen" ??

Hvis dette er julebord for medlemmene, så legg gjerne noe mere informasjon om fjorårets julebord - hvordan dette er lagt opp for i år !! Pris - arrangement osv.

Kunne vært hyggelig å møte noen av de som har samme hobby og/eller jobber i miljøet !!

Bare en tanke, ettersom det er lagt ut her på forumet !! God kveld.

Jan

Jeg stiller gjerne opp om datoene passer. Første halvdel av desember er i såfall en bedre tid enn slutten av november.

Stemmer i med at første halvdel av desember er best - i november får man ikke den rette julebordstemningen heller.

75493.jpg

Hørtes spennende ut :-p Kan ikke en "sjef" skjære gjennom og sette en dato? Folk og fe rundt omkring på Tellus må få bestillt fly! Jeg kan ta toget fra Gardermoen!

God Jul :old

Originally posted by ATC-flyradar

Originally posted by EB

Det er sikkert mange nye på forumet som kanskje vil vite om de får være med eller om dette er en lukket julebord for "noen" ??

Hvis dette er julebord for medlemmene, så legg gjerne noe mere informasjon om fjorårets julebord - hvordan dette er lagt opp for i år !! Pris - arrangement osv.

Kunne vært hyggelig å møte noen av de som har samme hobby og/eller jobber i miljøet !!

Bare en tanke, ettersom det er lagt ut her på forumet !! God kveld.

Jan

det er i hoeyeste grad aapent..."noen" i denne sammenheng er alle som vil komme, og kanskje kommer avdeling veldig vest ogsaa....naa som avdeling Attallantta er paa glid!

JA! Alle er velkommen... Pris med tre retters julemeny og drikke kom vel på på i underkant av NOK 1000,- i fjor - eller husker jeg feil? Ser ut som vi prøver i i begynnelsen av desember - i fjor hadde vi det på en onsdag.

Back