Scanair.no sitt årlige julebord - onsdag 16. desember

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Scanair.no sitt årlige julebord - onsdag 16. desember

Jeg har nå fått avklart at jeg dessverre er opptatt denne kvelden, det er bare å beklage...

Da har jeg fått fri fra jobben, og kan bekrefte min påmelding.

Jeg kommer nok til å ta toget denne gangen, for dette er dagen hvor jeg sansynlig vis får bekreftet at jeg mister jobben min i Widerøe. Så her må det konsumeres litt gravøl, og ikke cola.

IMM

Nedskjæriger på TRF også?

Nedskjæriger på TRF også?

Neida. Men SAS har jo besluttet å sette bakketjenestene ut på anbud. Etter hva jeg har hørt, har SAS styremøte 16. desember og vil da trolig gå for et av disse anbudene som er lagt inn.

Jeg kommer iallefall :) Men skal på nattevakt, så jeg får vel holde meg til alkahylfritt :)

Hello I just moved to oslo I got this link from Ole. i am a spotter and in italy I am a member of air clipper www.airclipper.com we do spotting in Milan malpensa.
I would like to come to the gathering in december so i can meet some people who like planes 'also here in Oslo. I have an FAA pilot license.

Hope to see you soon and i would like to join you also during spottings at the airport.
see you

Welcome to Norway, to scanair.no and to our traditional christmas gathering...

Neida. Men SAS har jo besluttet å sette bakketjenestene ut på anbud. Etter hva jeg har hørt, har SAS styremøte 16. desember og vil da trolig gå for et av disse anbudene som er lagt inn.

Du kan sikkert få jobb som selger hos Ryanair ;)

Jeg er i Bergen 16. desember, men foreløpig ser det ut til at jeg kan rekke inn til julebordet.

Nei så dæven.....Jeg har blingsa KRAFTIG på vaktlista, og jobber formiddag den 16....Ergo, jeg blir med, på heeele pakka :)

Jeg er fortsatt usikker på om jeg kommer eller ikke, jeg har en reise til Praha uka etter julebordet og en veldig skrall lommebok så teller litt på knappene.

Men 1. desember skal jeg ha bestemt for 100 prosent. Må bare ta en prat med meg selv.

Jeg er i Bergen 16. desember, men foreløpig ser det ut til at jeg kan rekke inn til julebordet.

Har fløyet inn til de julebordene får, uten problemer ;) Og selv tipper jeg at jeg kommer fra KRS den dagen

Uansett, så vil det snart komme mer informasjon fra arrangørene, da Scanair's Julebord også i år vil ha forhåndsbetaling av maten. Men må bare få excelarkene og kredittlinjene oppe å kjøre først:)

Har fløyet inn til de julebordene får, uten problemer ;) Og selv tipper jeg at jeg kommer fra KRS den dagen
Trodde Apéritif i loungen på Får Seasons Bislet var inkludert :8:

Men må bare få excelarkene og kredittlinjene oppe å kjøre først:)
Hmm......skeptisk.....var det ikke ett eller annet med et kr.kort til et forummedlem her etter at Får Seasons var involvert?

Hmm......skeptisk.....var det ikke ett eller annet med et kr.kort til et forummedlem her etter at Får Seasons var involvert?

Jeg siterer vedkommendes Facebook status etter hjemkomst til Øst Europa: "Someone copied my Mastercard".

Angående meg, må jeg nok trekke meg.. Har enda ikke fått somlet meg til å ordne fri, men mtp. at jeg jobber i en bransje som har høysesong rett før jul, så tror jeg nok jeg prioriterer jobben. Satser på å komme sterkere tilbake på et treff i 2010.

Er det fortsatt plass på JB? Ser nå at jeg kommer fra CPH ca kl. 17:20 og kan rekke feiringen. Må dessverre fortsette til BOO kl. 22:00 men litt av festen får jeg med :D

Er det fortsatt plass på JB? Ser nå at jeg kommer fra CPH ca kl. 17:20 og kan rekke feiringen. Må dessverre fortsette til BOO kl. 22:00 men litt av festen får jeg med :D

Jada, vi har fortsatt plass.

I løpet av søndagen vil jeg sende ut en PM med diverse info til de deltakerene som har meldt seg på eller sagt seg interesert,

Da fikk jeg "cleared to go" av arbeidsgiveren min. Bort fra standbylisten og gi meg et sete. Gleder meg.

Da skal alle motta en PM i løpet av ettermiddagen med betalingdetaljer og annen nødvendige informasjon. Både de som er påmeldt og de som har skrevet seg opp som interesert vil motta PM, og skulle noen ikke ha mottatt PM som ønsker å være med så vennligst gi beskjed.

Siden Vognmanden trenger matbestillingene en uke i forveien vil betalingfristen være onsdag 9. desember og betalingen vil også være den endelige påmeldingen og bekreftelse på deltakelse

Valget er da som følger
1. Meny kr485
Rakfisk med lefser,rødløk og rømme.

Torsk med potetmos og vårløk,petit pois,bacon og nøttesmør med kapers.
eller
Pinnekjøtt med rotmos, koktepoteter og sjy.

Krydderkake, vanilje og kanelkrem, kirsebærkompott, marsipankonfekt og
gløgg sorbet.

2. Lutefisk kr 375
Lutefisk med tilbehør

Som tradisjonen tilsier tar også deltakerene med en flyrelatert julegave, og EB vil som vanlig ta på seg jobben med å være nisse

Husk å merk betalingen med:
- Scanair-nick
- Hovedmenyvalg og hvilken hovedrett de som velger menyen ønsker

Vel møtt!

Og vi har fremdeles ledige plasser og påmelding er åpen frem til 7/12

Last edited:

:drink Hurra.. Jeg får lov til å leke med dere denne kvelden... Så da melder jeg meg på hvis det ennå er plass ledig.... :cheers:

Back