Nedskjæriger på TRF også?
Neida. Men SAS har jo besluttet å sette bakketjenestene ut på anbud. Etter hva jeg har hørt, har SAS styremøte 16. desember og vil da trolig gå for et av disse anbudene som er lagt inn.
Jeg er i Bergen 16. desember, men foreløpig ser det ut til at jeg kan rekke inn til julebordet.
Trodde Apéritif i loungen på Får Seasons Bislet var inkludert :8:Har fløyet inn til de julebordene får, uten problemerOg selv tipper jeg at jeg kommer fra KRS den dagen
Hmm......skeptisk.....var det ikke ett eller annet med et kr.kort til et forummedlem her etter at Får Seasons var involvert?Men må bare få excelarkene og kredittlinjene oppe å kjøre først![]()
Hmm......skeptisk.....var det ikke ett eller annet med et kr.kort til et forummedlem her etter at Får Seasons var involvert?
Nei så dæven.....Jeg har blingsa KRAFTIG på vaktlista, og jobber formiddag den 16....Ergo, jeg blir med, på heeele pakka![]()
Da skal det skåles Morten!
Er det fortsatt plass på JB? Ser nå at jeg kommer fra CPH ca kl. 17:20 og kan rekke feiringen. Må dessverre fortsette til BOO kl. 22:00 men litt av festen får jeg med![]()
Rakfisk med lefser,rødløk og rømme.
Torsk med potetmos og vårløk,petit pois,bacon og nøttesmør med kapers.
eller
Pinnekjøtt med rotmos, koktepoteter og sjy.
Krydderkake, vanilje og kanelkrem, kirsebærkompott, marsipankonfekt og
gløgg sorbet.
Lutefisk med tilbehør
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.