Re: SAS vil flytte produksjonen fra Köbenhavn til Arlanda
Så enkelt - kanskje vi skulle gjøre SAS oppmerksomme på det? ^_^
På norsk innenriks har SAS oftest et bedre produkt for meg når jeg flyr i jobben: Mer bagasje, morgenfrokosten, flere avganger. Og hvis de er konkurransedyktige på pris velger jeg også SAS når jeg må betale selv, fremfor DY for å slippe alt styret med bagasje, sete og betalingsgebyrer.
Men det er fortsatt et stort forbedringspotensial med å ha et mer konsistent produkt på tvers av landegrensene - og forkost kan man gjerne servere lenger enn til kl 9. Og lounger på innenriks. Kort sagt: SAS kan ikke bli en LCC, så de bør ikke prøve, men heller levere et skikkelig kvalitetsprodukt.
På IC er jo det at KL har tatt en bra del av markedet via AMS det beste beviset på at produkt og pris, ikke nasjonalitet, teller.
De flygbolag med bäst produkt, service och pris är de som även i framtiden kommer finnas kvar.
Så enkelt - kanskje vi skulle gjøre SAS oppmerksomme på det? ^_^
På norsk innenriks har SAS oftest et bedre produkt for meg når jeg flyr i jobben: Mer bagasje, morgenfrokosten, flere avganger. Og hvis de er konkurransedyktige på pris velger jeg også SAS når jeg må betale selv, fremfor DY for å slippe alt styret med bagasje, sete og betalingsgebyrer.
Men det er fortsatt et stort forbedringspotensial med å ha et mer konsistent produkt på tvers av landegrensene - og forkost kan man gjerne servere lenger enn til kl 9. Og lounger på innenriks. Kort sagt: SAS kan ikke bli en LCC, så de bør ikke prøve, men heller levere et skikkelig kvalitetsprodukt.
På IC er jo det at KL har tatt en bra del av markedet via AMS det beste beviset på at produkt og pris, ikke nasjonalitet, teller.
Last edited: