• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

På nettsiden for tilbudet står det nå at den gjelder bare for sølv, gull og diamant, men det virker som mitt usle basic-medlemskap også får booket. Hadde jeg bare hatt fler poeng kunne jeg trykke meg videre for å sjekke, men jeg får hvertfall opp tilbudet.

Jeg sitter i tenkeboksen for å bestille en del turer i februar 2016.

Jeg regner ikke med at det kommer noen salg før jul, men disse nyttårssalgene - hvilke reiseperioder er det de pleier å dekke?

Jeg sitter i tenkeboksen for å bestille en del turer i februar 2016.

Jeg regner ikke med at det kommer noen salg før jul, men disse nyttårssalgene - hvilke reiseperioder er det de pleier å dekke?

Pleier å være Februar - Mai eller Februar - September

Slutten av januar og ut september tenker jeg.

Now or Never:
Oslo - én vei fra
TALLINN 399,-
GDANSK 299,-
VILNIUS 399,-
LONDON 299,-
BODØ 399,-
ÅLESUND 399,-
Stavanger - én vei fra
LONDON 299,-

Bestill i dag kl. 18-24. Reis 11/1-30/6 2016.

Har mottatt ny sas bonus challenge.

"Ta vår nyttårsutfordring å gjennomføre 4 t/r-reiser med SAS mellom 8. januar og 29. februar 2016 – så har du sjansen til å opptjene 10 000 Ekstrapoeng utover din normale bonus.

Alt du trenger å gjøre, er å klikke på knappen under, så er du automatisk med i Bonus Challenge og kan opptjene 10 000 Ekstrapoeng, noe som rekker til en innenlandsreise tur/retur.

Hvis du tror at du kommer til å reise mer, har du mulighet til å få 30 000 poeng som rekker til en tur/retur reise innen Europa, eller kommer du til å reise litt mindre? Da kan du velge noen av utfordringene i rutene lengre ned. "

"Klikk her og øk innsatsen til 5 t/r-reiser, så kan du opptjene 30 000 Ekstrapoeng, som kan ta deg f.eks. til Palma de Mallorca t/r. "

"Klikk her og senk innsatsen til 3 t/r-reiser, så kan du likevel opptjene 6 000 Ekstrapoeng."

"Bonus Challenge vilkår:
Gjelder kun reiser som flys av SAS.
Reiseperiode: 8. januar – 29. februar 2016
Påmelding senest: 31. desember 2015"

Er fullbooket i perioden med kun 1 tur med SAS, men registrerer meg da det jo er mulig for feil fra SAS IT som går i min favør. SAS IT har imidlertid sørget for at registreringen ikke virker for tiden.

Jeg har også fått utfordringen 6 t/r gir 10.000 poeng.
Men lenken til vilkår virker ikke. Gjelder dette flyging kun med SAS eller også Widerøe?
Og jeg har en reise med avg 7/1 og retur 8/1. Teller ikke den i det hele tatt?
Hva om jeg har en reise med flere legs (svg-cph-arn-hkg-arn-osl-svg)? Teller det som 1 t/r?

Er disse challengene targeted til EBG/EBS?

Skulle gjerne hatt jeg også, men har ikke fått slike på noen år nå dessverre ...

Kim

Der ramlet den jaggu inn. Jeg er EBD for statistikkens skyld.

"Klikk her og øk innsatsen til 4 t/r-reiser, så kan du opptjene 30 000 Ekstrapoeng, som kan ta deg f.eks. til Palma de Mallorca t/r."

Men linkene funker ikke her heller.

For en gangs skyld ligger jeg godt an med tre t/r-reiser booket i perioden, og jeg skal til å booke nr fire og fem nå. Blir spennende å se kom det kommer noe mail til meg.

For en gangs skyld ligger jeg godt an med tre t/r-reiser booket i perioden, og jeg skal til å booke nr fire og fem nå. Blir spennende å se kom det kommer noe mail til meg.
De ser vel ingen grunn til å sende tilbudet til deg siden du allerede har booket mye i perioden.... ;)

De ser vel ingen grunn til å sende tilbudet til deg siden du allerede har booket mye i perioden.... ;)

Da kom det mail... Og ja, må nok fly mye for å få lite :rolleyes:

Ta vår nyttårsutfordring å gjennomføre 6 t/r-reiser med SAS mellom 8. januar og 29. februar 2016 – så har du sjansen til å opptjene 10 000 Ekstrapoeng utover din normale bonus.

500 internal server error jaja typisk SAS

Første tilbud på svært lang tid, men fikk tilbud om 10K poeng for 2 (!) T/R
Er dog bortreist første måneden tilbudet gjelder, så blir tøft nok å få tid til det.

Gjelder bonusreiser? Tviler vel på det, men det står ikke at de ikke gjelder i eposten. Regler & vilkår gir 500 server error.

Hva om jeg har en reise med flere legs (svg-cph-arn-hkg-arn-osl-svg)? Teller det som 1 t/r?

Teller som 3T/R.
I allefall gjorde det i 2013/2014/2015.
Selv on sas kundeservice sier noe annet. (de sier T/R = 1 tur der uansett flybytte.I alle fall i fjor sa de det,alle mann).
Jeg tok 3x OSL/ARL/TXL. T/R (4 flygninger) og fikk 30.000 poeng (i 2014 og 2015), da jeg måtte ha 6 T/R for å få 30.000 poeng.
Kort sagt.
Er det 5T/R så er det 10 FLYGNINGER.
Om ikke noen på sas it har hvert inne og forandret telle systemet (lite trolig).

Last edited:

Fattern som er EBIkkeNo fikk tidlig i morrest.

Jeg som er EBG fikk ikke før 13:27 :)

Må jeg booke dette via min profil? eller holder det at jeg reiser?

Status
Not open for further replies.
Back