• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Nytt i denne omgang ser ut til å være SAS VIP Plus... Rundt 7kkr t/r i Plus til USA og Asia, og innen Europa ser det ut til å være noen hundrelapper i avslag hver vei.

Pokker ta da, kun ut mai neste år, og jeg som har planlagt å reise på tur 1. juni... :(

Men gode priser på en del avganger, og moro at de har fått på plass VIP Plus!

Now or never fra 18:00

London 299,-
Paris 299,-
Reykjavik 399,-
København 599,-
New York 2999,-
Hong Kong 3499,-

Reiseperiode: 7. jan - 30. april

gull eller diamant?

Diamant.

Angående now or newer: Mener jeg betaler 1300kr i avgifter for to personer t/r. Lhr i go hjem. Det betyr at now or never er billigere til lhr enn å bruke bonuspoeng.

Takk for den. Har enda en tur igjen fra forrige friendskampanje (HKG). Så denne gang ble det bare en tur til Tallinn i mai.

Har problemer med å finnne reiser til interessante priser her. Har vel "brukt opp" nesten alle destinasjonene som SAS har. Har allerede 4 MR til Asia opplinjet. First world problem.

Fikk nettopp denne på mail:

Forhåndstips til deg som er Diamantmedlem
Takk for at du velger å reise med oss i SAS. Som takk for lojaliteten din har vi tatt fram et skikkelig godt poengtilbud på bonusreiser som du har førsterett til! Følg med i innboksen din nå på tirsdag 8. desember.

Vennlig hilsen SAS
WE ARE TRAVELERS

Blir spennende å se hva de disker opp med. Er det lov å håpe på noen tilbud i business?

Fikk nettopp denne på mail:

Forhåndstips til deg som er Diamantmedlem
Takk for at du velger å reise med oss i SAS. Som takk for lojaliteten din har vi tatt fram et skikkelig godt poengtilbud på bonusreiser som du har førsterett til! Følg med i innboksen din nå på tirsdag 8. desember.
Som EBG fikk jeg akkurat beskjed om å sjekke mailen min på onsdag...

Her er poengrabbattene som er i vente..

sas%20eb.jpg

Takk Melind! Da ble det noen turer innenlands for å forsøke å bli kvitt flyskrekken enda litt til! :)

20k poeng (med CT) tur/retur til Beijing/Shanghai er jo eit mildt sagt deilig tilbud, men å finne ledige seter på desse rutene er jo ei anna utfordring :)
For min del er det slike tilbud som kan være med på å auke verdien på EB-poeng.

EDIT: Etter eit kjapt søk finn eg faktisk ganske mykje ledig.
EDIT2: Kan så klart ikkje bruke CT saman med tilbud.

Last edited:

20k poeng (med CT) tur/retur til Beijing/Shanghai er jo eit mildt sagt deilig tilbud, men å finne ledige seter på desse rutene er jo ei anna utfordring :)
For min del er det slike tilbud som kan være med på å auke verdien på EB-poeng.

EDIT: Etter eit kjapt søk finn eg faktisk ganske mykje ledig.

Nå kan man vel ikke kombinere CT med tilbud?

Status
Not open for further replies.
Back