SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Skjønner. Da er det tydeligvis forskjellige erfaringer. Ville vel tro at de som fikk sin CT belastet ville ha en god klagesak siden det spesifiseres på SAS' sider at det ikke er mulig å bestille CT på nett, og siden ingen annen info er utsendt. Jeg er såpass treg at det ikke falt meg inn at dette var CT.

https://www.sas.no/eurobonus/opptjen-poeng/kombinertkort/American-Express/

Jeg tolket også dette som et annet tilbud enn CT når jeg fikk det opp. Tilbudet forsvinner når du har brukt det. Nå avbestilte jeg, slik at det er blitt aktivert igjen når jeg er inne å ser på bonusreiser. Forøvrig ser det ut til at dette kan brukes på enkeltreiser for bare en person, så det er lett å tro at dette er noe annet enn CT.

Jeg bet netopp på kampanjeprisene til USA etter at en e-post fra SAS ramlet inn i innboksen i dag.

Fant ut at jeg har egentlig ikke så mye å gjøre 8. - 10. januar 2016, og booket tur til Chicago; SK945 vestover fra ARN og retur med UA485 via EWR og SK910 til CPH derfra.

4633,- NOK tur-retur fra Trondheim i Go. Ikke veldig billig, men ikke uhørt dyrt heller.
Skulle gi drøye 10K EB-poeng. Noen som slenger seg med? :)

Har flirtet litt med NY, men får bakoversveis når jeg ser hotellprisene der i november. 5* går for rundt 600-1100 USD per natt. det skjer ikke. Chicaco virker ikke så fett som isolert reisemål over en uke. Det samme gjelder vel Washington (her er også billetten dyrere).

Fant ut at jeg har egentlig ikke så mye å gjøre 8. - 10. januar 2016, og booket tur til Chicago;
Til Chicago i Januar? Er du gal? Det kommer til å fryse deg ihjel. Se filmen The Day After Tomorrow for å se hva du kan vente deg. :old

attachment.php

Attachments

• chicago.jpg
    chicago.jpg
    42.8 KB · Views: 1,642

Chicaco virker ikke så fett som isolert reisemål over en uke. Det samme gjelder vel Washington (her er også billetten dyrere).
Det er mye å se på av samlinger og museer i Washington så det er ikke noen problemer å bruke noen dager der om man liker denslags. Baltimore og Philadelphia er kun en halvtime og en og en halv time unna med tog.

Til Chicago i Januar? Er du gal? Det kommer til å fryse deg ihjel.
Det er ikke kalt i Chicago i Januar. Gjennomsnittstemperaturen er ikke lavere enn et sted mellom -5 og -10 celcius. Først når du beveger deg enda mer (nord)vestover kryper temperaturen ned.

Ettersom USA er på tilbud denne uken, er det rimelig å anta at Asia blir neste uke? [emoji4]

Det er ikke kalt i Chicago i Januar. Gjennomsnittstemperaturen er ikke lavere enn et sted mellom -5 og -10 celcius. Først når du beveger deg enda mer (nord)vestover kryper temperaturen ned.

Men det blåser. Åh som det kan blåse. Windchill langt ned på 40-tallet er vel ikke uvanlig i januar/februar.

Tilbudsperioden er til 16. mars og jeg synes det er litt for tidlig for Washington. De har masse kirsebærtrær som de fikk i gave av Japan og de blomstrer vanligvis i begynnelsen av April men i 2012 var det så eksepsjonelt tidlig som 20. mars. Var i Washington det året, men 9-11. mars som jo var en bommert.

Tilbudsperioden er til 16. mars og jeg synes det er litt for tidlig for Washington. De har masse kirsebærtrær som de fikk i gave av Japan og de blomstrer vanligvis i begynnelsen av April men i 2012 var det så eksepsjonelt tidlig som 20. mars. Var i Washington det året, men 9-11. mars som jo var en bommert.

Pga. påske 18. mars

Noen som vet hva det siste poengtilbudet er? Som EBG vil jeg ikke se det før i morgen, men EBD har det visst allerede idag.

Omtrent slik.
(Engelsk-korrekturlesere kan melde seg i skranken..)

Attachments

• ebd.png
    ebd.png
    140.8 KB · Views: 629
  • ebd_cond.png
    ebd_cond.png
    106.7 KB · Views: 613

Heisann!

Tilbudet til Diamond er:

Innenriks: 5000-1000
Nordics +: 10000 - 15000
EU: 15000 - 30000
Og noe rundturopplegg til: 24000 - 42000 (f.eks roma-cph-lhr..)

Reise 22 Juni til 31 Okt

Og Longhaul: (kun i GO)

Chicago-Washington: 42000
SFO-EWR: 48000
Tokyo: 48000
Bejing/Shanghai: 56000
Hong Kong: 72000

Reise Nov 3 - march 16, 2016

Så har du oversikten. :)

Kim

Ikke rare greiene. Kommer det vanlig runde med tilbud denne uken mon tro?

Er dette kun for EBD/G eller vil det etterhvert bli åpnet for vanlig dødelige?

Er dette kun for EBD/G eller vil det etterhvert bli åpnet for vanlig dødelige?

Slippes for alle på onsdag, blir da en "1 million bonusreiser på tilbud" kampanje.

Var ganske greit med tilgjengelighet rundt om i Europa, mer enn jeg fant i forrige uke :-)

Status
Not open for further replies.
Back