SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Destinasjonene finner man på sas.no og funker fint å bestille i appen.
Dette tilbudet passet meget godt for min del.

Kjære Houston-kunde! Takk for all støtte og lojalitet - beklager at vi ikke kan forlenge ruten vår.
Bestill siste sjanse med ruten, fra 6999,- t/r. Ruten til Houston betjenes for siste gang fra Stavanger den 23. oktober, og retur med ankomst i Stavanger den 24. oktober.

Avreise og ankomst samme dag, mandag 19. oktober = 6505 kroner. Får ganske mange EB-poeng da, og 2 timer ved flyplassen ;)

Last edited:

Avreise og ankomst samme dag, mandag 19. oktober = 6505 kroner. Får ganske mange EB-poeng da, og 2 timer ved flyplassen ;)

Hvor mange poeng snakker vi ca om man er Sølv? Fikk dessverre ikke opp utregningen, men må si at det frister litt ;)

edit: I følge tabellen skal en t/r gi 18000 poeng

Last edited:

En´billett igjen til denne prisen nå. :)

Ingen igjen nå.. Jeg bestilte til ca 7,5k fra Oslo, men er jaggu ikke sikkert det ordner seg med jobb, så mulig den må avbestilles.

Og samtidig sniker det seg inn en liten følelse som sier at det er galskap å dra på turen for 2 timer i Houston :D

Og samtidig sniker det seg inn en liten følelse som sier at det er galskap å dra på turen for 2 timer i Houston :D
Husk at du må gjennom immigration som gjerne vil stille deg noen ekstra spørsmål og så gjennom toll og inn igjen gjennom sikkerhetssjekk.

2 timer kan bli for lite.

Husk at du må gjennom immigration som gjerne vil stille deg noen ekstra spørsmål og så gjennom toll og inn igjen gjennom sikkerhetssjekk.

2 timer kan bli for lite.
Må man virkelig det? Trodde man unngikk det med international transfer. Om så er tilfelle er det enda en grunn til å revurdere litt ;)

Må man virkelig det? Trodde man unngikk det med international transfer. Om så er tilfelle er det enda en grunn til å revurdere litt ;)

I USA må man inn før man kan dra ut igjen. Ingen form for internasjonal transfer der.

Ingen igjen nå.. Jeg bestilte til ca 7,5k fra Oslo, men er jaggu ikke sikkert det ordner seg med jobb, så mulig den må avbestilles.

Bestilte til 6,5. Skal sove på det, ikke HELT utenkelig at det blir en avbestilling i morgen.

I USA må man inn før man kan dra ut igjen. Ingen form for internasjonal transfer der.
Som sagt er internasjonal transfer eller internasjonal sone et ukjent begrep i USA. I tillegg vil man ikke slippe inn på flyet til USA engang om man ikke har fått ESTA på plass før man drar. ESTA er en forhåndsgodkjennelse av at man muligens vil slippe gjennom immigration i USA. Den sikrer ikke at man slipper inn, men uten den kommer man ikke engang frem til immigrasjonskontrollen.

De kan vel ikke nekte folk på dagstur til USA?

Jeg har kjæreste i Houston, og klarte dette tilbudet med et 2 dagers opphold med henne før jeg må hjem igjen... Jeg nevnte ingenting om mileage run, men sa at jeg kun fløy over for å ta henne med på middag og teater på kvelden...

Da ble jeg super-romantisk og det ble innertier der :D

De kan vel ikke nekte folk på dagstur til USA?
Neida, men for de som sitter i immigration:
reise alene uten at det er busiess = uvanlig adferd
ikke besøke noen = uvanlig adferd
tilbake med fly samme dag = veldig uvanlig adferd
"milage run" = ukjent fenomen
uvanlig adferd = mistenkelig adferd
mye mistenkelig adferd = ekstra utspørring, helst av flere

2 timers fra ankomst til avgang er såvidt mulig med alt man skal gjennom om alt går på skinner, men jeg ville ikke turt satse på det.

Jeg har kjæreste i Houston, og klarte dette tilbudet med et 2 dagers opphold med henne før jeg må hjem igjen... Jeg nevnte ingenting om mileage run, men sa at jeg kun fløy over for å ta henne med på middag og teater på kvelden...

Da ble jeg super-romantisk og det ble innertier der :D
Haha! Jeg benyttet ABQ-tilbudet i 2010 til å fly over til USA for å fri til min bedre halvdel. Hvorvidt det hadde blitt frieri uten Business-billetter til 5999 NOK tur/retur, skal jeg la forbli usagt...

Neida, men for de som sitter i immigration:
reise alene uten at det er busiess = uvanlig adferd
ikke besøke noen = uvanlig adferd
tilbake med fly samme dag = veldig uvanlig adferd
"milage run" = ukjent fenomen
uvanlig adferd = mistenkelig adferd
mye mistenkelig adferd = ekstra utspørring, helst av flere

2 timers fra ankomst til avgang er såvidt mulig med alt man skal gjennom om alt går på skinner, men jeg ville ikke turt satse på det.

Men blir man nektet innreise så blir man også sendt med første fly hjem så... :D

Men blir man nektet innreise så blir man også sendt med første fly hjem så... :D
De klarer neppe gjøre den prosessen så raskt at han kommer seg med samme fly tilbake. De skal vel også vurdere om han skal til Guantanamo eller lignende først.

Status
Not open for further replies.
Back