Er du EuroBonus-medlem? Da kan du booke en reise med 50% poengrabatt til Amsterdam, Helsingfors, Stavanger eller Tromsø. Men vær rask, tilbudet varer kun til 8. oktober!
Bare logg deg inn på sas.no og søk opp en EuroBonus-reise med reisetid mellom 27. november 2014 og 31. mars 2015. Da får du automatisk poengrabatten din! Du velger selv hvor i Norge du vil reise fra.
Denne tikket inn på mail fra Fjordkraft i dag:
Jeg får bare vanlig poengpris på denne... Hva får dere andre?![]()
Får tilbudspris. Det står 15000 pr vei, men når du velger både utreise og retur så kommer rabatten opp.
Kan du prøve bgo-svg-bgo?Får det ikke til...
![]()
Nei det var ikke lett... fikk ikke opp tilbud på denne. Ser ut som de har glemt å legge til Stavanger i kampanjen, eller så har fjordkraft skrevet feil. De andre destinasjonene ser ut til å virke.
Har du en link til dette tilbudet? Finner ingenting.Det er nå kampanje på flybussen.no hvor verdikortbillet som koster kr 1.000,- for 10 reiser fra Gardermoen til Oslo gir 5333 EB poeng. Det er jo en meget bra deal. Bruk flybussen.no app så er det utrolig enkelt.
det eneste jeg kunne finne var følgende på flybussen.no:Har du en link til dette tilbudet? Finner ingenting.
Nei det var ikke lett... fikk ikke opp tilbud på denne. Ser ut som de har glemt å legge til Stavanger i kampanjen, eller så har fjordkraft skrevet feil. De andre destinasjonene ser ut til å virke.
Standard praksis at de legger seg ca 200 kroner høyere i pris enn Norwegian. Sistnevnte har nå salg, og SAS har derfor senket sine priser.Det er nå billetter i store deler av Norge for 499,-.
Overraskende lite reklame for disse, da det er billigere enn siste salg med 549,- i Norge.
Sist de hadde "tilbud" fjernet de i alle fall annonseringen på deres egen side om at den samme prisen var "fast lavpris". Nå har de ikke engang gjort det.Fikk en mail om "Happy weekend". Vet ikke hva SAS legger i "weekend" men annonsert pris 399,- til dømes til Berlin gjelder stort sett mandager og tirsdager fra Oslo, prisene torsdag-fredag ligger stort sett på 600-700 og oppover. Eller omlag det samme som jeg betalte for T/R med DY (ut torsdag, hjem fredag), og da uten mellomlanding....
Fikk en mail om "Happy weekend". Vet ikke hva SAS legger i "weekend" men annonsert pris 399,- til dømes til Berlin gjelder stort sett mandager og tirsdager fra Oslo, prisene torsdag-fredag ligger stort sett på 600-700 og oppover. Eller omlag det samme som jeg betalte for T/R med DY (ut torsdag, hjem fredag), og da uten mellomlanding....
Fikk en mail om "Happy weekend". Vet ikke hva SAS legger i "weekend" men annonsert pris 399,- til dømes til Berlin gjelder stort sett mandager og tirsdager fra Oslo, prisene torsdag-fredag ligger stort sett på 600-700 og oppover. Eller omlag det samme som jeg betalte for T/R med DY (ut torsdag, hjem fredag), og da uten mellomlanding....
I mai hadde de denne:
"55 % poengrabatt til Paris og Praha
Feir våren med gode poengrabatter til Paris og Praha. Reis til Paris eller Praha fra kun 13 500 poeng t/r. Bestill senest 4. mai, og reis mellom 1. august og 26. oktober 2014. "
Mulig det er mitt språk det er noe feil med, men jeg oppfatter dette som å feire våren i august/oktober. Liker helst å feire våren på våren jeg!
Tror nok at de mener at man skal bruke weekenden til å glede seg over det fantastiske tilbudet og så reise midt i uka......