SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Det stemmer for denne kampanjen også. Mailed sas og fikk som svar:
Supert at du har sjekket ut mcduck! Det jeg imidlertid fremdeles er usikker på, er om en flight (som gir +1 og grunnpoengopptjening) med Widerøe vil telle. Noe som har erfaring med det fra forrige gang?

Supert at du har sjekket ut mcduck! Det jeg imidlertid fremdeles er usikker på, er om en flight (som gir +1 og grunnpoengopptjening) med Widerøe vil telle. Noe som har erfaring med det fra forrige gang?

SAS svarte at det kun gjelder SAS denne gangen. Spurte spesielt om Widerøe og Blue1 og de sa de ikke teller.

SAS svarte at det kun gjelder SAS denne gangen. Spurte spesielt om Widerøe og Blue1 og de sa de ikke teller.

Hva med Cimber ut og inn fra CPH? Det er vel de som flyr CRJ900-rutene? Har to flighter med dem. Har alltid hørt at de teller som SAS. Står forøvrig "flys av SAS" i bestillingen. Trodde Blu1 og Cimber var sidestilt.

Hva med Cimber ut og inn fra CPH? Det er vel de som flyr CRJ900-rutene? Har to flighter med dem. Har alltid hørt at de teller som SAS. Står forøvrig "flys av SAS" i bestillingen. Trodde Blu1 og Cimber var sidestilt.

Cimber rutene teller som SAS ruter.

SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Vel, jeg går bare etter hva SAS opplyser til meg på mail, og der sa de at Blue1 ikke teller. Men hva de sier og hva som gjelder stemmer ikke alltid helt overens, tror nok også personlig at Blue1/cimber teller (og at WF ikke teller).

Om vi ser på reglene så gjelder det ikke reiser med flightnummer SK3000-SK3999, SK6000-SK6999 og SK8000-SK9999.
Widerøeflighter har etter hva jeg raskt kan se SK3xxx nummer, mens Blue1, Cimber og Jet Time har vanlige SAS-koder.

Mao. Widerøe teller ikke, mens de andre skal gjøre det.

Det er halv pris til København på poeng no! (Kanskje andre destinasjonar også, fann ikkje oversikta) For ein gang skuld passa dette knallbra, er verkeleg glad eg ikkje var tidlegare ute med å bestille langhelg. 20000 poeng pluss 824,- i skattar for to personar. Alternativ kostnad er mellom 3 og 4000,- kr frå TRD anten med SK eller DY. Det synst eg er greitt nok.

Reiseperiode: 13/10/2014 - 21/12/2014. 50% både på Go og Plus ser det ut til.

Ganske greie priser på mangt her. Passord er "friends2014". ;)
Har på følelsen at det ikke var meningen at den linken og det pasordet skulle spres for allmenheten. Hva er sannsynligheten for at de spør hvem i SAS man kjenner?

Har på følelsen at det ikke var meningen at den linken og det pasordet skulle spres for allmenheten. Hva er sannsynligheten for at de spør hvem i SAS man kjenner?

Har sett minst et par SAS-piloter spre det via instagram, så det kan ikke være så hemmelig.

Null og niks. Jeg har reist på denne typen billett mange ganger tidligere. I tillegg, som Martin nevner, har flere ansatte i SAS spredt denne linken med passord på diverse sosiale medier. ;)

Jeg får 100 kr avslag på TRD-OSL. Ikke noe avslag på det jeg har søkt på til Spania. Gjelder det kun gitte strekninger?

Begrenset tilbud alt ettersom hvor stort behovet er for billettsalg på den gitte flighten.

KRS - CDG t/r 1250kr. Tror sannelig jeg tar 2st av de, en tirsdag-onsdag og en torsdag (MR, retur samme dag). Så gikk bonuschallengen for 30k poeng også i boks.

Status
Not open for further replies.
Back