SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Vi kan dessverre ikke se at vi har sendt deg en personlig invitasjon til å delta i EuroBonus Challenge. Finn din invitasjon og bekreft at du deltar via linken i e-posten....

Men takk for tanken :-)

Pussig. Jeg registrerte meg uten å ha fått invitasjon. De har kanskje lukket et smutthull.

Supersalg!! - Interkontinentale destinasjoner fra 1999,-

SAS selger akkurat nå billetter i Go til alle IC-destinasjoner for 1999 kr per person. Kun 2000 billetter totalt.

Reiseperiode: 24.03-30.04

Re: Supersalg!! - Interkontinentale destinasjoner fra 1999,-

veldig billig , problemet er vel å finne noe å billig overnatting så nært avgang..
hvordan er det forresten på økonomi med en så lang reise som til Tokyo ?

Last edited:

Fantastisk, takk for tipset! Jeg rakk å sikre meg OSL-ARN-ORD 26. april og ORD-IAD-CPH-OSL 29. april for under 2000,-. Utregning var ikke tilgjengelige, men jeg regner med at det gir nærmere 10 000 EB-poeng.

Er jo helt latterlige priser!

Pokker å

Dette gjorde sitt til at jeg bestilte en helgetur til Shanghai. Torsdag til mandag da, men takk gud for at SAS har 24 timers angrerett så jeg kan tenke litt. Her var det bare å sikre prisen for under 2000 kroner. Gir en pen mengde EB poeng faktisk... :drink Lurer på om jeg skal ta en Optiontown også da, men skjer vel sjeldent på disse flygningene at det slår til.

HÆH ??????????
Dette her er jo helt sykt og HELT nye takter fra SAS.
Er jo bare vant til halv-dårlige julekalender tilbud, også kommer dette her ???

Har noen gått fullstendig bananas i SAS ?

Eller så sliter de med å fylle flyene.

Holder på å jobbe meg ihjel med å få til noe i april jeg. Men er ikke lett, må orges med barnevakter (3 smårollinger).
Klaffe med fri til kona, samt at jeg er på reisefot minst 5 av virkedagene den måneden. Og for å gjøre det virkelig snasent så er det påske oppi det hele....

Uansett, dette er jo en gavepakke av dimensjoner fra SAS.

PS: Ser prisene er lave langt ut i mai

Dette gjorde sitt til at jeg bestilte en helgetur til Shanghai. Torsdag til mandag da, men takk gud for at SAS har 24 timers angrerett så jeg kan tenke litt. Her var det bare å sikre prisen for under 2000 kroner. Gir en pen mengde EB poeng faktisk... :drink Lurer på om jeg skal ta en Optiontown også da, men skjer vel sjeldent på disse flygningene at det slår til.

Tenkte på optiontown jeg å blir vel litt mye med 11 timer på economy til Tokyo, har leita etter en tripreport angående å reise denne strekningen men finner ikke noe...

Vurderer om jeg skal bestille en tur til Tokyo, så får jeg evt. kaste billetten om jeg ikke får oppgradert med poeng. 2000 + noen poeng er meget fristende for et par dager i Tokyo!

Last edited:

Å inni granskauen... for noen priser!!! Kombinert MR og weekend-trips til USA resten av våren! :colgate:

SAS selger akkurat nå billetter i Go til alle IC-destinasjoner for 1999 kr per person. Kun 2000 billetter totalt.

Reiseperiode: 24.03-30.04

Tusen takk for tipset :)
Sikret meg billett til SFO via CPH for latterlige 1989,-!!!

Hvor lang tid må beregnes på transfer CPH? (til SFO, hjemover bekymrer meg ikke ;))
Er satt opp med 1:15, holder det?

Last edited:

Tusen takk for tipset :)
Sikret meg billett til SFO via CPH for latterlige 1989,-!!!

Hvor lang tid må beregnes på transfer CPH? (til SFO, hjemover bekymrer meg ikke ;))
Er satt opp med 1:15, holder det?
Jeg har hatt mindre enn det og det går fint, men en gang så måtte vi løpe. Stod gate closing, noe som ikke var sant såklart, men var vel for å få fart på alle som kommer med connections. :P

Da har jeg bestilt to turer, usikker på om jeg kanskje skal kansellere en av de. Den ene er 4 dager i ORD i begynnelsen av april, den andre er 3 dager i IAD i slutten av april. Noen som har noen tips til hvilken av de to som "høres best ut"? Begge kostet ca 2000,- som er UTROLIG billig, men med hotell blir det jo litt penger alikavel.

Huff. Umulig å finne noe som passer fra Trondheim. Månedsvisningen opplyser selvfølgelig også om feil priser. It's hard to be a nissemann!

Huff. Umulig å finne noe som passer fra Trondheim. Månedsvisningen opplyser selvfølgelig også om feil priser. It's hard to be a nissemann!
Sliter med samme selv å finne noe fra TRD , det er noe dager til NRT som koster rundt 2300 kr :)
tilbudet er bra men overnattingen kommer til å bli ganske dyr så sånn sett så blir det vel billigere å bestille litt fram i tid istedenfor

Får forøvrig ikke opp disse prisene med ITAs søkemotor, synd!

PS - hvilke dager fant du 2300 fra TRD? Jeg kan ikke dra før 8-9. april, så det er vel der begrensningen ligger da det er vanskelig å finne de billigste billettene på returreisen såpass sent i april.

Får forøvrig ikke opp disse prisene med ITAs søkemotor, synd!

PS - hvilke dager fant du 2300 fra TRD? Jeg kan ikke dra før 8-9. april, så det er vel der begrensningen ligger da det er vanskelig å finne de billigste billettene på returreisen såpass sent i april.
8- 13 april koster 2437 kr

Status
Not open for further replies.
Back