SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Kom over denne: http://www.flysas.com/en/shared/Eur...Asia_120213&WT.seg_4=EB_start_dbl-Asia_120213

Doble poeng til Shanghai og Beijing for Economy Extra og Business. Endelig en kampanjeperiode som inkluderer turen min i april. :) 39 800 poeng (hvorav 21400 som gir status) hvis begge Optiontown-oppgraderingene går gjennom!

Flere som ikke klarer å registrere seg for denne? Jeg blir bare sendt tilbake til samme side uten noen bekreftelse på at jeg har blitt registrert.

Ja, reisefølget måtte prøve flere ganger før hun kom til "takkesiden" til slutt.

Ja, reisefølget måtte prøve flere ganger før hun kom til "takkesiden" til slutt.

Har prøvd sikkert 20 ganger i går og 20 ganger i dag uten hell. Får vel bare fortsette å prøve.

Update: Fikk det til å fungere på 21. forsøk i dag!

Ikke for alle.

Vel, jeg klarte nå å registrere meg ved første forsøk, uten å ha fått mailen.

You are now signed up for this campaign. See you onboard soon!

Jeg har riktig nok blitt spammet ned av SAS i dag med mailer om generalforsamling og IATA-platinum og whatnot.

Jeg har ikke fått mailen, og klarer heller ikke å registrere meg. Blir bare sendt tilbake til den samme siden.

Re: Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Jeg har ikke fått mailen, og klarer heller ikke å registrere meg. Blir bare sendt tilbake til den samme siden.

Prøv en annen browser. Jeg hadde samme med Chrome men funker med IE.

Ikke direkte tilbud, men SFO er nå tilgjengelig for bonustur med SK. Pt. har jeg kun sett tilgjengelighet i april i Eco og Extra, deretter helt tørt frem til august som også har Eco og Eco Extra.

Og det er kommet nye poengtilbud, blant annet København for 10.000 og Manchester for 22.500

Same procedure as last time

SK har tilbud til NYC om dagen til 3.999, som vanlig matcher UA med lavere priser, 3.415. Samtidig 6.600 til HNL ...

Bestiller aldri UA mer til NYC før en SAS kampanje eller LH ..:up:

Til dere som nå har fått ekstra nivåhøyende poeng; var billettene bestilt før eller etter dere registrerte dere for kampanjen?

Jeg hadde en tur bestilt før kampanjemailen kom, og fikk nå bekreftelse på SAS-chatten om at denne reisen ikke gir triple poeng. Skuffende, men det var vel forventet.

SAS: Poengene skal komme automatisk etter endt kampanje
Du skrev: Ok, gjelder det også reiser som er booket før kampanjemailen er sendt ut?
SAS: Nei, må være booket innen kampanjeperioden
Du skrev: I mailen står det bare at reisen må være booket innen 31. desember og utført mellom 1. januar og 15. mars? Ingenting om når reisen tidligst kan være booket?
SAS: Joda, men din kampanjeperiode starter da du melder deg på periode. Billetter som er booket før dette, vil ikke telle

Sjekket nettopp min eurobonus konto og ser at jeg har mottatt triple qualifying points for en reise bestilt før jeg registrerte meg for kampanjen.

Last edited:

Tiltredes! Fikk inn 18500 poeng nå for en Oslo-New York tur i januar som var bestilt flere måneder før jeg fikk mailen med denne kampanjen, så da er fornyelsen av EBG i boks, med Vegasturen med UA som alkurat er bestilt :)

Last edited:

Det ramlet akkurat inn 40k nivåpoeng via triple qualifying points campaign, alle reiser var bestilt før kampanjestart. :)

Status
Not open for further replies.
Back