Cockpitview
ScanFlyer Gold
Re: SAS starter SVG-IAH (Offisielt)
CPH transfer tider her spiller liten rolle da det knapt er CPH pax på denne ruten.
CPH transfer tider her spiller liten rolle da det knapt er CPH pax på denne ruten.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
CPH transfer tider her spiller liten rolle da det knapt er CPH pax på denne ruten.
CPH transfer tider her spiller liten rolle da det knapt er CPH pax på denne ruten.
CPH står for rett under 5% av load.
Det betyr at det er viktigere at Kristiansand, Bergen, Oslo, Trondheim, Ålesund og Torp har gode connections. Markeder som er viktigere enn CPH for denne ruten.
For meg blir det litt som å fokusere på connections fra Røros på en Oslo rute til London.....
September tallene viser 637 pax vestover, og 553 pax østover.
Blir vel rundt 50% sånn ca.
http://www.fly2houston.com/TrafficStats
En annen ting, pratet med noen Oljegutter fra Houston som hadde flydd ruten, de kunne melde at prisene er lavere om man fly IAH-SVG-IAH, enn når man flyr SVG-IAH-SVG
Og det har vel med kostnadsnivået i landet man starter reisen.
Du tror ikke det kan ha noe med konkuransenivået? Siden alle de store selskapene flyr fra Houston.
Er det inklusive ansatte på id reiser?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.