• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS med nye sommerruter og justeringer 2015

Ser ut som SAS nå fly 8x ukentlig OSL-KEF. Så ofte har de vel ikke fløyet før?

Itillegg til en daglig rundttur midt på dagen flyr de nå 2x på søndager med sen avgang fra OSL 22:50-23:40, og en "Red-eye" fra KEF som lander på OSL mandag morgen 01:25-06:00
 
Ser ut som SAS nå fly 8x ukentlig OSL-KEF. Så ofte har de vel ikke fløyet før?

Itillegg til en daglig rundttur midt på dagen flyr de nå 2x på søndager med sen avgang fra OSL 22:50-23:40, og en "Red-eye" fra KEF som lander på OSL mandag morgen 01:25-06:00

De har fløyet SK4791/SK4792 (Red-eye) fra slutten av mars. Nytt av året!
 
Hvordan endte egentlig det intensive sommerprogrammet i år sammenliknet med i fjor? Jeg har inntrykk av at SAS har færre ruter i år enn i fjor - definitivt færre nye ruter, men også flere ruter som ikke ble gjenopptatt. Stemmer dette? Riktignok har SAS høy frekvens på mer tradisjonelle sesongruter til Spania, Kroatia og Frankrike.
 
Hvordan endte egentlig det intensive sommerprogrammet i år sammenliknet med i fjor? Jeg har inntrykk av at SAS har færre ruter i år enn i fjor - definitivt færre nye ruter, men også flere ruter som ikke ble gjenopptatt. Stemmer dette? Riktignok har SAS høy frekvens på mer tradisjonelle sesongruter til Spania, Kroatia og Frankrike.

Fra Trondheim Lufthavn Værnes har SAS lagt ned rutene til Nice, Split og Barcelona.
 
Hvorfor har SAS så mange som fire rutefly på lørdager mellom Stockholm og Malaga nå i høst? Ser at en av dem også går via Göteborg.
 
Back
Top