SAS med OSL-ABZ/AAL/CHQ/EDI + SVG-EDI fra S14

OSL-ABZ tror jeg blir kortvarig. Skal de sloss med sin egen forsåvidt gode connection OSL-SVG-ABZ V.V
I Tillegg til Bmi's 2 daglige. Så stort er vel ikke markedet.
Time will tell

Det tror jeg og er riktid at tiden vil vise.
Siden finanskrisen har trafikken over sjøen tatt seg grundig opp og ofte fulle flighter i et high yied marked på dette strekket.
bmi tror jeg ikke er noen reell trussel med sitt begrensede materiell. De har dessuten hoveddelen av sin kundebase borte på øya i vest.

God inntjening må det være.
Jeg betaler 8405kr for rundturene mine fra SVG til ABZ for tiden.
Man kan jo få 2 Amerika reiser for samme prisen til tider som sammenligning!

Nå er jeg sikker litt mer fleksibel på tidspunkt og bestillingsperspektiv, men jeg bruker å ligge rundt 2000kr TRD-ABZ-TRD.

Noen som har funnet rutetidene enda?

OSL-ABZ tror jeg blir kortvarig. Skal de sloss med sin egen forsåvidt gode connection OSL-SVG-ABZ V.V
I Tillegg til Bmi's 2 daglige. Så stort er vel ikke markedet.
Time will tell

Strategien er vel først å skvise ut bmi og deretter selv legge ned ruten for å tvinge alle via SVG.

Strategien er vel først å skvise ut bmi og deretter selv legge ned ruten for å tvinge alle via SVG.

Strategien er nok først og fremst å skvise ut bmi og håpe at markedet er stort nok til å kunne drive lønnsomt ..

Billettene er nå endelig blitt lagt ut på sas.no:
Man/Ons (OSL-ABZ / ABZ-OSL): 10.15-10.45 / 11.20-13.50
Fredager (OSL-ABZ / ABZ-OSL): 11.30-12.00 / 12.35-15.05

Torsdager (OSL-EDI / EDI-OSL): 11.10-11.50 / 12.30-15.10
Søndager (OSL-EDI / EDI-OSL): 08.40-09.20 / 10.00-12.40

Greie rutetider for en ferietur.

På mandag og fredag neste veke blir det test av ABZ-ruta frå OSL. Den berga påskeferien til ein billeg penge; sjekka pris før ruta var annonsert og då var det alvorleg mykje dyrare :). Er det nokon som veit noko om belegg? Satsar litt på at det er påskefri og roleg stemning ombord.

På mandag og fredag neste veke blir det test av ABZ-ruta frå OSL. Den berga påskeferien til ein billeg penge; sjekka pris før ruta var annonsert og då var det alvorleg mykje dyrare :). Er det nokon som veit noko om belegg? Satsar litt på at det er påskefri og roleg stemning ombord.

Jeg har flere kolleger som bruker ruta OSL-ABZ som opplyser at mandager og tirsdager er det nesten fullt på vestgående.

Billettene er nå endelig blitt lagt ut på sas.no:
Man/Ons (OSL-ABZ / ABZ-OSL): 10.15-10.45 / 11.20-13.50
Fredager (OSL-ABZ / ABZ-OSL): 11.30-12.00 / 12.35-15.05

.

Ser ut som Oslo-Aberdeen har økt fra tre ukentlige til seks ukentlige?

Back