Jeg er utrolig spent på hvordan dette kommer til å bli. Synes det er tøft av SAS å satse på dette. Lurer på hvor stort dette markedet er... Lykke til, SAS.
Dette skal være setene
Zetzr: Har du sett bilder av kabinen? Ser ikke ut som en DY-maskin for å si det sånn...
B738: Hva er det som er så farlig fly med et fly som er fra rundt 14 år og fire måneder? Det er egentlig ganske vanlig for en vanlig flåte å være, hvis man ser seg litt om... så tror jeg heller ikke SAS lider om du ikke flyr med dem på denne ruten![]()
Nå har vi hatt en hel vinter med diskusjoner om Norwegians sårbarhet med få fly. Her drar SAS igang med et fly som det finnes bare ett disponibelt av. Hva gjøres dersom dette blir stående på bakken med teknisk? 44 stressede forretningsfolk fra oljebransjen er kanskje ikke så lette å hanskes med som noen turister i Bangkok? Hva gjør de da? Ringer og leier inn en 340 eller setter inn en 737 med 180 seter og mellomlander?
Nå har vi hatt en hel vinter med diskusjoner om Norwegians sårbarhet med få fly. Her drar SAS igang med et fly som det finnes bare ett disponibelt av. Hva gjøres dersom dette blir stående på bakken med teknisk? 44 stressede forretningsfolk fra oljebransjen er kanskje ikke så lette å hanskes med som noen turister i Bangkok? Hva gjør de da? Ringer og leier inn en 340 eller setter inn en 737 med 180 seter og mellomlander?
Dette var jo faktastiske nyheter på en mandag. Vi har vel gått og ventet på dette en god stund. Ingen tvil om at det ligger et bra potensiale her. 44 seter er nok akkurat passe. Og så er det ikke overraskende at SAS markedsfører mulighetene for gode transfermuligheter videre ut i Skandinavia fra Stavanger.
Prisene på denne blir nok ikke de mest rimelige. Er det lov å håpe på at SAS vil åpne for uttak av bonusbilletter på denne ruta? Eller er det litt for mye å håpe på? Og aller sist: Vil SAS vurdere å bygge en lounge på Sola nå?
Nå har vi hatt en hel vinter med diskusjoner om Norwegians sårbarhet med få fly. Her drar SAS igang med et fly som det finnes bare ett disponibelt av. Hva gjøres dersom dette blir stående på bakken med teknisk? 44 stressede forretningsfolk fra oljebransjen er kanskje ikke så lette å hanskes med som noen turister i Bangkok? Hva gjør de da? Ringer og leier inn en 340 eller setter inn en 737 med 180 seter og mellomlander?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.