Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
I pressemeldingen står det:
The route will be operated by a business version of the Boeing 737-700 and will have an SAS Long Haul Business Class concept on board, with just 44 comfortable business seats, along with a modern inflight entertainment system and full-service meals and service.
Kan jo være de bytter ut setene med de som kommer på 330/340
De har jo gjort det på de som blir operert av LH
I følge bildet i artikkelen til VG så ser det ut som det er de setene du har lagt ut bilde av. http://www.vg.no/forbruker/reise/re...sflyvninger-til-usa-fra-stavanger/a/10138902/
Bildet av de nedslåtte stolene så mere ut som takras enn som noe behagelig å slappe av i over flere timer.
Hvordan bliver afgangs- og ankomsttider?
Press releasen siger "favorable timetable provides excellent connections throughout Scandinavia in both directions".
Nogen som har præcis info om dette?
16:00 fra SVG
21:35 fra IAH
Flytid vil bli 10:40 på vei over og 9:45 på vei hjem
16:00 fra SVG
21:35 fra IAH
Spent på prisen!
Noe i størrelsesorden 65-70K T/R ?
Vil SAS vurdere å bygge en lounge på Sola nå?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.