SAS starter SVG-IAH - Legges ned Oct2015

Re: SAS starter SVG-IAH (Offisielt)

Sikkert nevnt før men har flyet strøm i setene til lading av laptop osv?

Sikkert nevnt før men har flyet strøm i setene til lading av laptop osv?
Ja, men du trenger overgang til amerikansk plugg.
Den samme brukes til lading av padda de bruker som IFE.

Jeg så ingen kiosker for en måned siden - men køen var også minimal (5-10 minutter) - noe lenger gjennom customs.

Mulig det er helt nytt?

En rekke automater ja, men sv en eller annen grunn var samtlige dekket av plasttrekk.

Ja, men du trenger overgang til amerikansk plugg.
Den samme brukes til lading av padda de bruker som IFE.

Nja...ankommet Houston på SK951 nå, og det var som hjemme i stua det. Plugg den rett inn. Ikke behov for overgang. Lada både Mac og tlf.

Jeg så ingen kiosker for en måned siden - men køen var også minimal (5-10 minutter) - noe lenger gjennom customs.

Mulig det er helt nytt?

Når jeg var det for noen måneder siden, så sto det en dame og sluset oss til manuell kontroll. Så enten er det problemer med maskinene, eller så vil de ikke at vi skal bruke de for øyeblikket.

Jeg ble litt skuffet, for dette fungerte så fint i Phoenix. Og det hjalp ikke at jeg traff en treig, arrogant, frekk og altfor eplekjekk type i immigrasjonen.

Nja...ankommet Houston på SK951 nå, og det var som hjemme i stua det. Plugg den rett inn. Ikke behov for overgang. Lada både Mac og tlf.

Hvordan var køen i immigration og costums i går?

Hvordan var køen i immigration og costums i går?

1t kø. Landet litt etter BA, men heldigvis før TK.
Ble jetet litt rundt som sau av gutta i uniform, men kom da igjennom.

Hadde overnatting på Country Inn & Suites by Carlzon og ventet i en god time på Shuttle der også. OBS! De henter ikke på terminal D hvor SK951 ankommer, så man må forflytte seg til A,B eller C.

1t kø. Landet litt etter BA, men heldigvis før TK.
Ble jetet litt rundt som sau av gutta i uniform, men kom da igjennom.

Hadde overnatting på Country Inn & Suites by Carlzon og ventet i en god time på Shuttle der også. OBS! De henter ikke på terminal D hvor SK951 ankommer, så man må forflytte seg til A,B eller C.

Samme erfaring med Shuttle til det samme hotellet! Ble vel hentet utenfor door E 101 tror jeg, men det tok en time!!

Fulle fly på sommeren på denne ruten er vel da mest based på ID pax og en og annen betalende vil jeg tro. Irriterende å måtte vente på mat da all den tid man paying full fare(i den grad flymat er noe å stå etter). Drikken er vel mer savnet:-)

Fulle fly på sommeren på denne ruten er vel da mest based på ID pax og en og annen betalende vil jeg tro. Irriterende å måtte vente på mat da all den tid man paying full fare(i den grad flymat er noe å stå etter). Drikken er vel mer savnet:-)

..ikke mange IDpax igår ihvertfall..

Fulle fly på sommeren på denne ruten er vel da mest based på ID pax og en og annen betalende vil jeg tro.
SK hadde tilbud på SVG-IAH et par ganger tidligere i år, 10K T/R, så det er nok en av grunnene. I tillegg så var det vel noen tilbud gjennom EB også.

Uff ja, tenk å måtte nedlatende seg til å måtte sitte ved siden noe så simpelt som en flykaptein eller sågar en styrmann!! Fysjameien .... En skjebne værre enn døden!

Uff ja, tenk å måtte nedlatende seg til å måtte sitte ved siden noe så simpelt som en flykaptein eller sågar en styrmann!! Fysjameien .... En skjebne værre enn døden!

Eller enda verre ... meg! :lol:

Jeg skal være den første til å innrømme at mitt innlegg, egentlig ment som et betimelig spm da jeg rett og slett bare lurte, kom noe uheldig ut. Ikke noe imot kapteiner, styrmenn el andre med relasjoner inn i flybransjen jeg. Beklager. Noen ganger hadde det vært lurt med alkolås på nettbrettet også.

Jeg skal være den første til å innrømme at mitt innlegg, egentlig ment som et betimelig spm da jeg rett og slett bare lurte, kom noe uheldig ut. Ikke noe imot kapteiner, styrmenn el andre med relasjoner inn i flybransjen jeg. Beklager. Noen ganger hadde det vært lurt med alkolås på nettbrettet også.

Kudos for selvkritikk.

Tok litt over 1t gjennom pass og toll i går.

Da finner jeg ut av dette på fredag siden det er min tur til å prøve denne ruten :)

Back