Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ja, var ikke det for å samle leveringene mer?
Nogen der kan huske hvilket constr nr SAS første A350 er blevet tildelt ?
Hilsen Ole
Nogen der kan huske hvilket constr nr SAS første A350 er blevet tildelt ?
Hilsen Ole
Check-in.dk har i dag en artikel med en overskrift som lyder: "SAS løfter sløret for første Airbus A350-ruter".
Desværre er artiklen låst. Nogen der kender noget til planerne med 350?
Det andre store spørsmålet er SAS sine fire A330-300 classic maskiner, de er jo snart 20 år... Hva er planene der?
Så svaret må være NRT, HKG, LAX/SFOSAS modtager næste år det første af i alt otte nye langdistancefly fra Airbus, og selskabet afslører nu, hvilke to ruter der først forventes betjent med den nye flytype.
Så svaret må være NRT, HKG, LAX/SFO
Hvordan ligger det an med opsjonene på 6 A350, er de fortsatt gyldige?
Nå har jeg ikke lest alt om dette,.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.