SAS skal kjøpe nye langdistansefly (8 A350 + 4 A330)

Re: SAS skal kjøpe nye langdistansefly (8 A350 + 4 A330)

Jeg glemte helt fortsettelsen på denne, men her er Fnate Viking. SE-RSG, den siste av tre A350 som SAS maler i retrofarger for å feire 75-årsjubileet i år.

Eller kanskje ikke.

Fnat suse! Det der hadde vært noe!

Jeg glemte helt fortsettelsen på denne, men her er Fnate Viking. SE-RSG, den siste av tre A350 som SAS maler i retrofarger for å feire 75-årsjubileet i år.

Eller kanskje ikke.

Gått BAAAAAANEN. Ikke rullebanen altså.

Elefanten lover å reise veldig mye mer med bolaget hvis Fnate Viking kommer på vingene

Eller kanskje ikke.

Du skjønner du begynner å bli voksen når retrodekor er det som var standard da du var i militæret.:cry:

Pent er det iallfall.

Eller kanskje ikke.

Knall Knut! :) Jeg håper de kan gå for en slik en
Men SAS er jo stort sett historieløse, så det spørs vel..
gjerne en i dragehode også, men siste revisjon var ikke fra 1967, men fra 1966.

Är SE-RSB parkerad nu när -RSC är i trafik? Eller är den på något underhåll?

Ser ut som de to siste, som kommer i 2022, nå ligegr at til å bli MSN578 og MSN588

Med forsinkelsene på de to siste, ser det ut som MSN578 i stedet skal til Air France

Hva blir det til med de tre 333 (pun intended) som straks beveger seg inn i 20-årene, tro? Byttes ut med de gjenværende to A350, når de en gang dukker opp?

Back