Re: SAS selger slot på London-Heathrow
Ikke bare Statoil, samtlige selskaper i regionen.
Med bakgrunn i at SVG har mange internasjonale beboere og IAH-ruten som ble startet opp i fjor (et tegn på at SAS satser i regionen), så blir det litt merkelig å ta vekk en avgang til en sentral *A hub som LHR er blitt (har vel kanskje alltid vært).
Derimot så taler direkte ruter til andre plasser i UK, som NCL og ABZ for å legge ned en avgang til LHR...
Uavhengig av hva som skjer så takker nok spesielt BA, men også LH og KLM for SAS "tapperhet".
85 fra SVG mot 110 fra GOT. Er det ikke naturlig å tro at yield fra Stavanger kompenserer for den forskjellen? SAS rammeavtale med Statoil taler vel også for å beholde SVG, til tross for skrale tider i oljebransjen?
Ikke bare Statoil, samtlige selskaper i regionen.
Med bakgrunn i at SVG har mange internasjonale beboere og IAH-ruten som ble startet opp i fjor (et tegn på at SAS satser i regionen), så blir det litt merkelig å ta vekk en avgang til en sentral *A hub som LHR er blitt (har vel kanskje alltid vært).
Derimot så taler direkte ruter til andre plasser i UK, som NCL og ABZ for å legge ned en avgang til LHR...
Uavhengig av hva som skjer så takker nok spesielt BA, men også LH og KLM for SAS "tapperhet".