Re: SAS selger slot på London-Heathrow
Jeg er også skeptisk fra STN. Men det virker som det er primært de foretningsreisende de ønsker å fri til. Men som noen andre skrev virker det som BA vant kampen om GOT-LHR. Så er det kanskje litt "kjipt" for de foretningsreisende i SAS som gjerne kunne tenke seg å benytte seg av loungefasilitetene på LHR Terminal 2.
Hvordan blir det med lounge-tilgang på STN for reisende med status eller C-billetter? Og hvor lang tid bruker HEX i forhold til toget fra STN?
Hva er det jeg ikke har fått med meg. Skal vi tilbake tilbake til "gamle dager"?
(Jeg vet ikke helt om det kan være aktuelt å starte en egen tråd om SAS sine nyvarslede operasjoner til STN, men jeg velger å poste her i denne omgang siden jeg siterer pressemeldingen noen poster ovenfor her.)
Jeg er også skeptisk fra STN. Men det virker som det er primært de foretningsreisende de ønsker å fri til. Men som noen andre skrev virker det som BA vant kampen om GOT-LHR. Så er det kanskje litt "kjipt" for de foretningsreisende i SAS som gjerne kunne tenke seg å benytte seg av loungefasilitetene på LHR Terminal 2.
Hvordan blir det med lounge-tilgang på STN for reisende med status eller C-billetter? Og hvor lang tid bruker HEX i forhold til toget fra STN?
in addition to the normal separate check-in desks for its EuroClass and Tourist Class passengers
Hva er det jeg ikke har fått med meg. Skal vi tilbake tilbake til "gamle dager"?
(Jeg vet ikke helt om det kan være aktuelt å starte en egen tråd om SAS sine nyvarslede operasjoner til STN, men jeg velger å poste her i denne omgang siden jeg siterer pressemeldingen noen poster ovenfor her.)