Originally posted by Superhai
Ellers så er ikke MIA et alternativ for 757. Men IAD burde jo kunne være et. Eller YYZ. Og selvfølgelig ORD.
Originally posted by P.A. VIKING
... DY, jeg tror de fleste reiser med lommeboka, ikke med hjerte ....
Ja gjør dem det tar jeg av meg hatten og setter meg på flyet deres.Men de gangene jeg fløy til NY så kom SAS ikke billigst ut en eneste gang, men rett skal være rett de var like dyr/billig på en av reisene til NY men siden SAS da ville at jeg skulle reise via CPH så var det jo ingen fordel siden nonstop-avgangen var dyrere. Skjønte aldri at det ofte var billigere å reise via CPH (or ARN har jeg hørt) når SAS hadde en egen nonstop avgang fra OSL....som de attpåtil klaget over lavt belegg på. De kunne fått bedre belegg på ruta, men valgte heller å fylle opp flyene fra CPH...så....da ble det andre selskaper. Som det ble sagt - en flyr ikke med hjerte, men med pengeboka.Originally posted by P.A. VIKING
Nettopp , og om SAS skulle fly rimeligere en Co og LH til EWR, da ... ?
Ja vi får krysse fingrene, men det blir kanskje med drømminga.Originally posted by amatør
Hvis SAS satser på ruta igjen,så må de ihvertfall ha konkurransedyktige priser i forhold KLM fra "distrikts" Norge,sånn at langt flere velger å reise via OSL,da kan det kanskje være plass til både CO og SAS...:sarc
Originally posted by LN-AFG
Hva med å starte opp ruta med en B767, og senke antall Biz-class seter, men samtidig øke Economy Extra (hvilken klassifisering har denne forresten C er Biz og Y er Economy).
Originally posted by LN-MOW
Naa er det jo mulig at en 'SAS Braathens-approach' til prorateringsnoekkelen gir bedre inntjening enn 'SAS-approachen' ?? *plystre plystre*
Mya av aarrsaken til at SAS 'tapte' penger paa OSL-NYC var jo at andre ruter tok uforholdsmessig stor andel av kaka ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.