New York og Florida med SAS og JetBlue

Flott og nøkternt beskrevet uten fiksfakserier.

Jeg synes også JetBlue er bra, selv om det er lenge siden jeg har fløyet med dem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kyllingen på returen ser fryktelig lik ut som Kyllingen i plus den 6/6. Var ikke superb, nei. :)

Ser ut som nøyaktig det samme måltidet med tilbehør og alt. Antar de var litt uheldige med vår batch, ettersom du klarte å spise det.

Takk for super rapport som vanlig fra din side. Artig med dere som har med arvinger på tur, og har skrevet TR i årevis, man følger nesten med fra første flytur i blieer til det er de som kjører leiebilen når far hat tatt seg et glass :lol:

Etter sikkerhetskontrollen hadde jeg sett fram til å korte ned den lange ventetida med å sitte et sted å spise noe godt. Men etter de fine nye terminalene vi nettopp hadde nytt godt av, var denne delen av Newark en gedigen skuffelse. Et lite område med noen få utganger, og et svært begrenset tilbud av spisesteder og butikker. Og spisestedene var alle (begge to) smekkfulle. Dermed ble det bare å kjøpe en sandwich i en kiosk og sette seg ved utgangen for å spise. Mitt råd må være å ha lounge-aksess eller lave forventninger hvis du må reise fra denne delen av terminal B.
Så vidt jeg har lest/hørt/opplevd er heller ikke loungene noen høydare om man flyr SK/LH på terminal B. Men Fnate fant en terminalbuss som gikk flyside så om man har god tid er sikkert UA-terminalen (C?) kvassere ifht servering.

Back