Noe informasjon om antall seter i hver klasse?
Varierer litt på 330 (32/56/178) og 340 (40/28/180)
Kilde: http://bonusfeber.no/sas-presenterer-ny-kabin-pa-langrutene/
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Noe informasjon om antall seter i hver klasse?
Varierer litt på 330 (32/56/178) og 340 (40/28/180)
Kilde: http://bonusfeber.no/sas-presenterer-ny-kabin-pa-langrutene/
Det var veldig mange Y+ på A330. Må vel være nesten en rekord?
Er det ikke litt rart at de reduserer kapasiteten i business kabinene også?
Jeg mener, de har jo selv gjort et poeng ut av hvor mye businessclass selger om dagen og "vi flyr med fulle c-kabiner" osv...?
Er det ikke litt rart at de reduserer kapasiteten i business kabinene også?
Jeg mener, de har jo selv gjort et poeng ut av hvor mye businessclass selger om dagen og "vi flyr med fulle c-kabiner" osv...?
Er det ikke logisk at de starter med en av 330ene eller er det sagt at en av 340ene er først ut for retrofit?

Det mest logiske er vel å starte med den maskinen som først skal inn til tungt vedlikehold?


I januar 2015 ruller SAS ut det det første flyet med et helt ny business class produkt som har vært etterspurt av mange reisende i lang tid. Naturligvis finnes ingen ferdige stoler, men en fullt fungerende prototype har blitt laget og finnes hos SAS. BusinessClass.no pakket ned kamera og blokk for å gjennomgå det nye setet med SAS designsjef Kristine Mayer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	