• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Boeing forbedrer 777, mens de venter på 777X - håper unngå produksjonskutt

Re: Boeing forbedrer 777, mens de venter på 777X - håper unngå produksjonskutt

Etter å redusere produksjonen til 5 fly i måneden fra høsten 2017, vil de gå helt ned til 3,5 fly per måned i 2018. Riktignok hevder de det skyldes implementeringen og produksjonen av 777X, men det er bare en side av historien. Problemet er jo først og fremst for få kunder fra 2018 og frem til 777X kommer i gang med leveringer i 2020

http://www.seattletimes.com/busines...ll-cut-777-production-in-everett-next-summer/
This year, Boeing was making 777s at a rate of 8.3 per month, or 100 per year. In January, the company announced a cut to seven jets per month, which has been implemented this month.

The further cut to five per month and then to 3.5 jets per month means 2018 production will be more than halved from 100 jets per year to 42 jets per year.
 
Re: Boeing forbedrer 777, mens de venter på 777X - håper unngå produksjonskutt

I følge en artikkel bak betalingsmur hos FlightGlobal har Boeing ennå 10 777 «classic» posisjoner det trenger å fylle før de setter i gang med 777-9 produksjonen for fullt
 
Re: Boeing forbedrer 777, mens de venter på 777X - håper unngå produksjonskutt

I følge en artikkel bak betalingsmur hos FlightGlobal har Boeing ennå 10 777 «classic» posisjoner det trenger å fylle før de setter i gang med 777-9 produksjonen for fullt

Skulle ikke være en problem å fylle disse opp med 777F. Er prisen lav nok, er det noen operatører som biter. Money talks ...
 
Re: Boeing forbedrer 777, mens de venter på 777X - håper unngå produksjonskutt

Det samme med A320NEO i samme dagens farge
 
Back
Top