Noe informasjon om antall seter i hver klasse?
Varierer litt på 330 (32/56/178) og 340 (40/28/180)
Kilde: http://bonusfeber.no/sas-presenterer-ny-kabin-pa-langrutene/
Noe informasjon om antall seter i hver klasse?
Varierer litt på 330 (32/56/178) og 340 (40/28/180)
Kilde: http://bonusfeber.no/sas-presenterer-ny-kabin-pa-langrutene/
Det var veldig mange Y+ på A330. Må vel være nesten en rekord?
Er det ikke litt rart at de reduserer kapasiteten i business kabinene også?
Jeg mener, de har jo selv gjort et poeng ut av hvor mye businessclass selger om dagen og "vi flyr med fulle c-kabiner" osv...?
Er det ikke litt rart at de reduserer kapasiteten i business kabinene også?
Jeg mener, de har jo selv gjort et poeng ut av hvor mye businessclass selger om dagen og "vi flyr med fulle c-kabiner" osv...?
Er det ikke logisk at de starter med en av 330ene eller er det sagt at en av 340ene er først ut for retrofit?
Det mest logiske er vel å starte med den maskinen som først skal inn til tungt vedlikehold?![]()
I januar 2015 ruller SAS ut det det første flyet med et helt ny business class produkt som har vært etterspurt av mange reisende i lang tid. Naturligvis finnes ingen ferdige stoler, men en fullt fungerende prototype har blitt laget og finnes hos SAS. BusinessClass.no pakket ned kamera og blokk for å gjennomgå det nye setet med SAS designsjef Kristine Mayer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.