RKN på SK908 16. Juni, hadde to seter i C som ikke fungerte, 8 A og 4 F, mens de ikke kunne fikse 8A før avgang, fikk 4F ordnet sitt med hjelp av to fra bakken. 8A skulle i møte etter landing, og ville ikke ha noen servering, men kun sove. Ombord fikk de ordnet noe under bena ved hjelp av tepper, men han hadde jo rygglenet i oppreist stilling. Ellers så man mye slitasje på gulvteppet inne i stolen på flere steder. C var helt full (inkl 3 små barn, som ikke ble noe problem mht skriking ) så de kunne ikke bytte seteplassering.
Fløy i Plus på RKN i slutten av april på samme rute, og la merke til begynnende slitasje der også. Syntes ikke det gjorde stort med helhetsinntrykket. Renholdet derimot ble jeg direkte skuffet over. Det er jo bra at maskinene er i lufta så mye som mulig, men det må vel være mulig å finne tid innimellom for kriker og kroker som ikke enkelt kan rengjøres, som feks nede i armlenet der bordet slås ned:
