Første maskin er klar med oppdatert kabin. LN-RRA. USB og WiFi kommer nærmere september.
Ser flott ut!

Første maskin er klar med oppdatert kabin. LN-RRA. USB og WiFi kommer nærmere september.
66 Fly? Er det 737-700+800 (29+29) + A321 (8)?
66 Fly? Er det 737-700+800 (29+29) + A321 (8)?
Eller, stort sett alle er jo 15 år pluss, men gammel maskin og gammelt interiør.
Nyere materiell går vel andre steder enn i Norge. Har på gøy sjekket regnr hver gang jeg flyr og det er mellom 16 og 19 år stort sett hver gang. Fløy med en som var bare 9 år tidligere i år (LN-RRA), men det er eneste gang på minst 3 år at det har vært en maskin under 12.
Sent fra min MIX via Tapatalk
Nyere materiell går vel andre steder enn i Norge. Har på gøy sjekket regnr hver gang jeg flyr og det er mellom 16 og 19 år stort sett hver gang. Fløy med en som var bare 9 år tidligere i år (LN-RRA), men det er eneste gang på minst 3 år at det har vært en maskin under 12.
Relevansen Polaris er som du ser tidligere i tråden at gammelt interiør gir mindre plass, som for en på 1.90 er svært relevant.
Forøvrig synes jeg SAS leverer dårlig. Gammelt materiell som ofte er skittent og framstår som veldig mye kjipere enn konkurrenten. Også har det vært to episoder med skadet bagasje der SAS løste det veldig dårlig (og en episode hos Norwegian som ble håndtert veldig bra). Den ene saken pågår forøvrig fortsatt. Har opplevd tyveri fra innsjekket bagasje, enten på FRA eller OSL, hvor SAS etter 6(!!) uker responstid ikke dekket en dritt.
Har stått i 18 minutter på tarmacen på OSL i en SAS maskin og sett på ei vogn med bagasjen min i, stående ute i regnet. Det gikk fire dager til jeg så den kofferten igjen, da kom den levert med knekt hjul.
Det er godt mulig jeg har vært uheldig, men min erfaring gjør at jeg nå aktivt velger Norwegian når jeg kan. Dessverre blir endel jobbreiser likevel med SAS.
Også er det et miljøperspektiv også, de nye maskinene til Norwegian slipper ut mindre forurensning enn SAS.
Også er det et miljøperspektiv også, de nye maskinene til Norwegian slipper ut mindre forurensning enn SAS.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.