SAS oppgraderer kabinen på shorthaul

Re: SAS oppgraderer kabinen på shorthaul

Hehehe, som en slags skjebnens ironi sitter jeg nå i LN-RRA...
Bare 10 år gammel, som i SAS verden er flunke nytt. Og interiøret er nytt, og veldig grått. Grå-stripede tepper, mørk grå stoler, og grå seter. Bins er samme gamle, lyset i taket ser så langt ut som før. Ikke sky interior som vi vet. Veggene i lyst trevirke med logen på ser bra ut, fresht og skandinavisk.

Jeg sett her i 10 minutter før jeg merket at alt var grått, så veldig voldsom er ikke oppdateringen.
34b3d32b3be77017014b33673beb12bd.jpg
283325685a32ec2fcdb78893917e738d.jpg

Sent fra min MIX via Tapatalk

Gleder meg over nivået på SAS-produktet for tiden, spesielt når man får gleden av å fly i de speller nye NEO. Nå begynner det å lukte boller.

Nu verkar produktionen kommit igång:
LN-RRG (B738) SNN 170807
LN-RPJ (B737) SNN 170809
OY-KBE (A321) SOF 170809
(Nummer 2-4 i SAS lista för uppgradering)

Nu verkar produktionen kommit igång:
OY-KBE (A321) SOF 170809
(Nummer 2-4 i SAS lista för uppgradering)

Oppgraderer de Airbusene og? Det er veldig bra! Å tre inn i A321 flyene til SAS føles som å gå 15 år tilbake i tid, iallefall når sikkerhetsvideoen som er full av Nokia og Eriksson-telefoner starter!

LN-RPJ virker være klar og i trafikk med ny kabin

LN-RRA
LN-RRG
LN-RPJ
OY-KBE
LN-RRE är alla klara med "steg 1", alltså ny kabin-layout.

OY-KAW (SOF) och LN-RRU (SNN) är under mod nu.

Regner med at LN-RRE og RRG bare har fått nytt grått setetrekk. Sammen med LN-RRF var de gjennom cabinmod. i fjor vel, etter de ble levert med Air Europa interiør fra fabrikken.

B738 LN-RRU och A320 OY-KAW klara. Får A320CEO C/Y 174 i likhet med NEO-maskinerna?

Så nettopp et bilde på Facebook av OY-KBT (A319) med skiboks på taket, så ser ut som den blir blant de første med ny wifi?

Antar den også samtidig får ny kabin?

Antar den også samtidig får ny kabin?

Jag tror cabin-upgrade görs i Sofia och i Shannon. OY-KBT är nummer 33 på listan för upgrade så det torde vara någon tid kvar innan dess (8 och 9 är inne nu). WiFi kanske görs i OSL enligt eget schema?

Jag tror cabin-upgrade görs i Sofia och i Shannon. OY-KBT är nummer 33 på listan för upgrade så det torde vara någon tid kvar innan dess (8 och 9 är inne nu). WiFi kanske görs i OSL enligt eget schema?

Ah, det er mulig. Tror bildet er tatt på OSL

Ser ut som OY-KBT er på en eller annen testtur ut fra OSL, med nylig montert skiboks på taket

2a5d7403453c84ddca00191030faee8e.jpg

Sen LN-RGH er på vei SNN-ARN som SK9116. Har den da fått ny kabin?

En bloggartikkel om SAS wifi
http://businessclass.blogg.no/1508771882_sas_er_ute__tester_fly_med_superrask_wifi.html

SAS er i ferd med å gjøre den største oppgraderingen av flåten siden 1980-tallet. Og nå er de ute å tester fly "med skiboks på taket".

Norwegian har i mange år skrytt av Wifi som er tilgjengelig på sine fly, noe som har vært fraværende fra de fleste SAS-fly. Problemet med den gamle teknologien, er at den totale båndbredden til flyet ikke klarer å bære mange sammenfallende tilkoblinger.

...

En bruker ved navn Someonepå forumet Flyprat oppdaget at SAS var ute å testet en A319 med denne nettløsningen via FlightRadar24
.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

«Ny» 737-800 til Haugesund i går morges og «gammel» hjem igjen og jeg må si at den nye kabinen er et stort fremskritt...selv om jeg kanskje personlig liker blått best så er grått absolutt flott.

Back