Samme poeng som den danske siden viser nå sas.no, her er linken
http://www.sas.no/no/EuroBonus/Medlemsinformasjon/Oppgradering/Oppgradering-mot-poeng-pa-SAS/
Men les det i liten skrift under selve tabellen på den danske siden i bildet til jcnorway.. Den er ikke der på den norske..
All stoette blir satt meget stor pris paa. Du trenger ikke poste eller vaere medlem for aa delta. Post gjerne stoetten her og foelg med paa traaden. Jeg sender PM her til de som vil bli med. Kjenner du en som er EBG eller EBS, ta dem gjerne med ogsaa
Det skulle forøvrig vært meget interessant å diskutere dette med noen i Eurobonus....
Er bare EBB jeg så meg er de vel ikke interessert i uansettMen jeg støtter saken, Tommy! Stå på!
Noen spørsmål dere vil ha besvart av Mr. Midteide i morgen? Post gjerne velformulerte spørsmål så kan jeg videreformidle dette hvis han tar kontakt![]()
Ikke lett å vite hva som er riktig når SAS DK skriver noe annet samt litt mer enn SAS NO, mens SAS SE og SAS COM ikke nevner endringer i det hele tatt.
Som mangeårig EBG-er er det trist å se denne utviklingen av et fordelsprogram som i mange år ble ranket som et av de desidert beste i verden.
Sett i lyset av den akutte passasjersvikt som både SAS og andre flyselskap opplever i dagens finanskrisetider er min personlige mening at følgende grep burde vært tatt i stedet:
*Gå tilbake til full opptjening slik det var tidligere, i alle klasser.
*Tilby en relativt lav terskel for å benytte de opptjente bonuspoeng.
Det man kan oppnå med dette er en interesse blant kundene til å velge SAS istedet for LCC`s og andre konkurrenter, samt at man kan fylle opp fortsatt ledig kapasitet med de som velger å bruke sine bonuspoeng, noe som igjen gjør at man holder på kunden selv , istedet for at denne velger å bruke andre selskap for sine reiser. En Vinn-Vinn situasjon slik jeg ser det.
Ved å ta dette grepet, ville SAS igjen bli oppfattet som mer attraktivt, gi mer valuta for pengene, samt beholde kundene på flere typer reiser på bekostning av andre konkurrerende aktører.
Vi har en session med dem planlagt i mai, du er velkommen der![]()
Som mangeårig EBG-er er det trist å se denne utviklingen av et fordelsprogram som i mange år ble ranket som et av de desidert beste i verden.
Sett i lyset av den akutte passasjersvikt som både SAS og andre flyselskap opplever i dagens finanskrisetider er min personlige mening at følgende grep burde vært tatt i stedet:
Det man kan oppnå med dette er en interesse blant kundene til å velge SAS istedet for LCC`s og andre konkurrenter, samt at man kan fylle opp fortsatt ledig kapasitet med de som velger å bruke sine bonuspoeng, noe som igjen gjør at man holder på kunden selv , istedet for at denne velger å bruke andre selskap for sine reiser. En Vinn-Vinn situasjon slik jeg ser det.
Ved å ta dette grepet, ville SAS igjen bli oppfattet som mer attraktivt, gi mer valuta for pengene, samt beholde kundene på flere typer reiser på bekostning av andre konkurrerende aktører.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.