Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvilke fly kommer til å bli faset ut i 2013?
I følge Axels link er siste sas-reis for OY-KHU (MD-87) 1.september og ikke 20.
Noen som vet hvilken dato som er den riktige ?
http://www.ch-aviation.ch/portal/news/11974
När ska SK sluta flyga MD-80 från ARN basen? Än så länge är SASMD-80 fortfarande en hyfsat vanlig syn på ARN.
Er det ingen som et planlagt ut i 2012, bortsett fra den siste 87ern OY-KHU?
Dermed bliver ARN den første af de tre baser med en enhedsflåde?
SE-DIL 2012-10-21
LN-RLF 2012-11-07
OY-KHM 2012-12-10
Med forbehold for ændringer![]()
Hva er det som avgör ordningen på utfasingen?
Men du kan ju checka in 22 timmar innan avgång och du behöver inte checka in baggage och då kan du väl stanna kvar på airside?Jeg regner jo med at jeg må ut av flyet, komme meg igjennom sikkerhetskontrollen og stille meg i passkontroll-kø, og noe sier meg at dette blir vanskelig å få til på 1 time..?
OK. Må jeg ikke igjennom ny sikkerhetskontroll og pass-sjekk da altså? I Oslo, så vidt jeg vet, så virker det som om man må ut og stille seg i sikkerhetskontrollkø osv. Og da blir det nok litt kort med tid om man skal rekke flyet, spesielt siden boarding begynner ca. 15-20 min før avgang.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.