Da er SE-REU er i lufta og på vei til USA nå.
(Alt LT)SK9229 OSL0930 - 1100BGR 05APR22
SK9229 BGR0430 - 0700MZJ 06APR22
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
(Alt LT)SK9229 OSL0930 - 1100BGR 05APR22
SK9229 BGR0430 - 0700MZJ 06APR22
Da er SE-REU er i lufta og på vei til USA nå.
(Alt LT)
På besøk til KLM UK Engineering for normalt vedlikehold![]()
(Alt LT)SK9229 OSL0930 - 1100BGR 21APR22
SK9229 BGR0515 - 0800GWO 22APR22
Da er det SE-REX sin tur, denne går videre til GWO etter en stopp på BGR.
(Alt LT)
Da er det SE-REX sin tur, denne går videre til GWO etter en stopp på BGR.
(Alt LT)
Da er det SE-REX sin tur, denne går videre til GWO etter en stopp på BGR.
(Alt LT)
(Alt LT)SK9229 OSL0900 - 1030BGR 31MAI22
SK9229 BGR0430 - 0700MZJ 31MAI22
Hvis ting går som planlagt, vil siste arbeidsøkt for LN-TUL bli SK215/216 søndag. Og allerede mandag settes kursen vestover til Bangor og Pinal ….
Vemodig - LN-TUL er vel siste av ex-BU maskinene? Jeg fikk siste tur med den nå på onsdag, SK385 TRD-OSL.
I følge informerte kilder et par mnd tilbake skulle alle 737 være ute innen okt foruten en medivac maskin ut året. Men dette er en «levende» organisme. Ting forandrer seg stadig.Det hviskes i krokene om at en 4-6 737'er skal holde det gående til over sommeren 2023 .. LN-TUM skulle egentlig ha sin siste tur på søndag, men det synes å bli utsatt. Så dermed er de ikke kvitt 'Braathens-spøkelsene' riktig ennå.
Stay tuned ....
SE-RET er nå på vei over dammen som SK9229.
Dett var en av maskinene SAS gjorde lease rejection på som en del av Chapter 11 prosessen.
Ser den landet ved Coolidge-Randolph Municipal Airport i dag, og ikke ved MZJ som de bruker. Hugges eller går den videre derfra?
Den hadde destinasjon 'P08' så det stemmer ihvertfall. Da mistenker jeg høgging. Kan ikke se at det er verksted der ihvertfall.
ecube solidifies its position as the world’s largest aircraft teardown company as third facility, and first aircraft, touches down in the state of Arizona, USA
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.