Jeg har opplevd dette noen ganger før, men ikke så dårlig som denne gang. På vei hjem fra USA ble baggasjen min tagget via SEA og CPH til Bergen og det var det, skulle man tro.
Greitt nok er den blitt borte på veien, men og på Flesland var de hyggelig og tok i mot detaljer og jeg fikk en referanse til mine to savnde koli, og fikk beskjed om at det var et telefonnummer på lappen om jeg lurte på noe mer.
I dag har ikke en sjel tatt telefonen hos SAS sin ankomstservice på Flesland, og ved henvendelse til sentralbordet får jeg beskjed om at det var som forventet, de har gitt beskjed om at de tar ikke i mot telefoner før de har orden på baggasjen og dette kunne ta fra et par timer for hver passasjer til noen dager. I mellomtiden fikk jeg bare vente.
Skarp kundeservice! :baeh
-A
Greitt nok er den blitt borte på veien, men og på Flesland var de hyggelig og tok i mot detaljer og jeg fikk en referanse til mine to savnde koli, og fikk beskjed om at det var et telefonnummer på lappen om jeg lurte på noe mer.
I dag har ikke en sjel tatt telefonen hos SAS sin ankomstservice på Flesland, og ved henvendelse til sentralbordet får jeg beskjed om at det var som forventet, de har gitt beskjed om at de tar ikke i mot telefoner før de har orden på baggasjen og dette kunne ta fra et par timer for hver passasjer til noen dager. I mellomtiden fikk jeg bare vente.
Skarp kundeservice! :baeh
-A